Asian vierestä:
Jossain kohtaa oli puhe, että käsikäyttöisillä vaihteilla käännetään vain vaurioitunut vaunu takaisin ja matkustajaliikenteessä tehtävät poikkeustilanteet olisi sähköisillä vaihteilla.
Tässä tapauksessahan siis matkustajaliikennettä ei oltaisi voitu järjestää kuin Roihupelto-Itäkeskus välillä kääntyen varikolla. Latokartano on manuaalivaihde ja idästä ensimmäinen sähköinen raiteenvaihtopaikka on Oulunkylän asemalla. Mielenkiinnolla miten tuo liikenne hoidettiin?
Sitten aivan toinen kysymys: avajaisviikonloppuna ajettiin selkeästi pitemmillä pysäkkiajoilla ja myöhässä aikataulusta.
Täällä on paljon harrastuneita käyttäjiä ja itse vähemmän seuraavana kysyisin mielenkiinnosta, onko jotain tilastoa miten vaunut pysyvät aikataulussa nykyisin?