Periaatepäätös joo. Aikataulu ei sitten välttämättä olekaan kaikille sama. Minä espoolaisena mielelläni olisin kyllä tässä suhteessa altruisti ja antaisin Tampereen ja Turun käynnistää ratikkansa ensin. Tärkeämpää Suomen joukkoliikenteen tulevaisuudelle on saada isot harppaukset niillä kuin verrattain pieni laatukehitys Helsingissä. Periaatteessa Helsingillä on varaa myös antaa rahoitusosuus valtiolle lainaksi eli käynnistää raide-Jokeri milloin itse haluaa ja odottaa valtionosuutta muutama vuosi.
---------- Viesti lisätty kello 15:48 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 15:41 ----------
Aa, en tunne aluetta ja suunnitelmia ollenkaan. Suunnitelmassa näköjään mainitaan se: "Myllypuroon rakentuu tällä hetkellä tiivis ja matala puukaupunginosa, joka mahdollistaa asumisen noin 2000 asukkaalle." Hassua ettei karttaan ole piirretty.
---------- Viesti lisätty kello 15:53 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 15:48 ----------
Seuraavasta liitteestä näköjään löytyi myös: "Jo pelkästään Myllypuron puukaupungin rakentuminen asettaa pysäkin nykyisen sijainnin kyseenalaiseksi." Ennustaisin siis, että lisäpysäkin sijaan tuo Myllärintien pysäkki siirtyy itään. Siilitien talot kyllä jäävät silloin vähän syrjään, mutta Siilitietä täytynee jatkossakin palvella 79:llä. Saavutettavuutta voinee myös vähän parantaa paremmilla väylillä.