Raidekaluston käyttö yhteisillä kiskoilla

Tapanilasta varmaan tulee paljonkin matkustajia per juna kuin siellä ei pysähdy kuin I, ei se siltikään tarkoita sitä että se on Malmia vilkkaampi, tietenkään.

Ja vielä enemmän offtopic, jos rataa ruvetaan leventämään niin toivottavasti saman tien levennetään penkkaa tarpeeksi että rinnalla kulkeva kevyen liikenteen väylä saadaan sen päälle. Tuntuu naurettavalta, että pyörätie mutkittelee ylös alas kallioiden päällä ja metsän keskellä kun parinkymmenen metrin päässä on suora ja tasainen rata.
Jäin miettiin tätä. Itsekin taas tullut poljettua, ja tämä on kyllä erinomaisen hyvä pointti. Jotenkin siitä radanvarsiraitista vai miksi sitä nyt sanotaan voisi kehittää vähän edustavamman väylän.
 
Tapanilasta varmaan tulee paljonkin matkustajia per juna kuin siellä ei pysähdy kuin I, ei se siltikään tarkoita sitä että se on Malmia vilkkaampi, tietenkään.

Eikä sieltä oikeasti nouse yhteen junaan enempää kuin Malmilla yhteen junaan. Malmilta nousee siis yli tuplasti sen mitä Tapanilasta, väittäisin jopa että reilusti yli tuplasti.
 
Takaisin
Ylös