"City Tram Elektronica" ;-) kuva on kakkoslaatua hätäisenä otoksena.
Täytyy kyllä tunnustaa ihan rehellisesti, että kun Prahassa on kaiketi 900 raitiovaunua eli Tatraa multippeliajossa, niin kyllä niissä matkustaminen on tosi pehmeää ja kiihtyvyyskin on huippuluokkaa. Melkeimpä ne voittaa äänettömyydessään ja pehmeydessään meikäläiset saksan seisojat. Vanhojahan ne ovat jo suurimmaksi osaksi, mutta kyllä paljon on uudempaakin. Mitä tuo Skoda tullessaan, onko niin että Skoda on perinyt entisen Tatran tehtaat.
Mikä mahtaa olla VW osuus tässä Skodassa.
Viimeisin muokkaaja vko; 23.02.2007 kello 15:27. Syy: lainausta siivottu
Vaikkei olisikaan ratikkafani, kyllä siellä maistuvaa olutta tarjoiltiin jo keväällä 2005 http://www.cab.fi/jj/tsekki/DSC_0918.html
Viimeisin muokkaaja vko; 24.02.2007 kello 01:11. Syy: lainausta siivottu
Elämä on, mikset sinäkin?
Vaunun suunnittelussa on sentään ollut mukana Porsche Design studio. Ja se on suunniteltu Prahan vaativiin olosuhteisiin. Tuon sivun linkin "Key information" takana on linkki "Company history". Sieltä löytyy kytkös Tatraankin.
Ilmeisesti myös Siemens on ollut mukana hankkeessa, kuten Prahan metroissakin yhdessä Skodan kanssa.