Kuvia mm. Katajanokan terminaalin ja Senaatintorin turistibusseista ja Vuosaaren metroaseman kulkupeleistä.
Tästä
Suuri kuva-annos aurinkoisesta Oulusta tässä
---------- Viestit yhdistetty klo 22:18 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 18:35 ----------
Illan kevennykseksi:
mitä jos Liikenne Oy ei olisi koskaan lähtenyt pääkaupunkiseudulta?
![]()
Kuvia mm. Katajanokan terminaalin ja Senaatintorin turistibusseista ja Vuosaaren metroaseman kulkupeleistä.
Tästä
Tämänpäiväisiä kuvia tästä
Kuvasivustolle on nyt avattu ulkomaisia busseja sisältävä kansio. Bussit on jaettu maittain.
Löytyypä Norja-kansiosta muutama Suomeenkin eksynyt yksilö, kuten esimerkiksi
-
![]()
Tämänpäiväinen kierros tarjoaa kuvia Hyvinkään keskustasta ja Hyvinkään Liikenteen varikolta.
Klik.
Kuvia Kokkolasta ja Seinäjoelta.
Ja uudesta ravintolavaunusta.
Tuo on hyvä pointtiPahoittelut
Eli kokeillaanpa uudestaan, nyt kansiot ovat auki:
Kuvia Kokkolasta ja Seinäjoelta.
Pääsiäisen hengessä ESLL:n kalusto saanut infosivut. Aukeavat rekkaria tai auton numeroa klikkaamalla.
Kuvia Mikkelistä (matkakeskuksesta, torilta ja Savonlinjan varikolta) ja Lahdesta.
Korikuvastoon lisätty sisä- ja ulkokuvia mm. seuraavista harvinaisuuksista:
Aabenraa
Baltscan Hess
Irizar i4
Sinä teit sen, mihin muut ei pystyneet! Nyt on sisäkuvia myös tuosta ensimmäisen polven 402 puolimatalasta. Se on kokolailla järkevämmän oloinen koritus verrattuna myöhemmin tehtyihin Koskilinjojen autoihin, joissa korkeat sivulasit. Kuljettajan paikka tuossa Scaniassa on aika alhaalla, onkohan SL478 Volvossa hiukan korkeammalla?
Kuljettajan paikka lienee sillä korkeudella, millä se olisi matalalattiabussissa. Nobinan korkeissa 8700 Volvoissa istutaan myös "lattialla".
Kuvissa näkyy myös Lahti 402 proto(SL 137). Mielestäni kyseessä on jokseenkin järkkyruma kapine verrattuna myöhempiin 402 malleihin![]()
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta