On niin jotenkin Kaakonkulman oloinen tunnelma, vaikka en mitään varmaksi tiedä, mutta panokset pannaan nyt kuitenkin Kymen-metrolle.
On niin jotenkin Kaakonkulman oloinen tunnelma, vaikka en mitään varmaksi tiedä, mutta panokset pannaan nyt kuitenkin Kymen-metrolle.
Kouvola - Kotka -rata minullekin mieleen tuli heti ensimmäisellä silmänräpäyksellä. Mutta. Kotkan asemalla ei ainakaan ei ole samanlaisia sähköistysportaaleja kuin knoppikuvassa. Kotkan satama näyttää vielä erilaisemmalta. Kuvaajaa kohti tulee moottorivaunu, eli se menee "maalle päin" Helsingin aseman suhteen. Jos Kotkan tiellä ollaan, juna siis menisi etelään. Mutta veikkaanpa ajankulukseni Paimenporttia...
Mun mielestäni ei pidä Keravaakaan sulkea pois, ratapihan pohjoispään luona jossa K-junien runkoja säilytetään. En ole tosin käynyt siellä pariin vuoteen, eli ennen oikoradan käyttöönottoa, joten se on voinut muuttua aika paljon siitä. Ja voihan kuvakin muuten olla pari vuotta vanha sen puolen.
t. Rainer
Paimenporttihan tämä on ja kyseinen oli yki niistä Kotkan Meripäivien ylimääräisistä junavuoroista, joka selittää myös junan pituuden 3 yksikköä.