Uutisen mukaan Kovanen myi vain taksiyhtiönsä. Siitä voisi päätellä, että bussit (eli Hesan Busaservice Oy) eivät sisältyneet kauppaan.
Aika iso uutinen : Kovanen myyty Cabonlinelle. Vuoden vaihteessa oli Kovasella -papereissa luki Hesan Busaservice oli 40 linja-autoksi rekisteröityä, joista 8 yli 10 tonnista.Sekä taksilupia yli 40 ja jokunen henkilö- tai kuorma-autoksi rekisteriöity tila-auto. Yhteensä noin 100 ajoneuvoa. Mankkaan taksi kertoo hallitsevansa noin 50 ajoneuvoa, joista vain muutama pikkubussi linja-auton papereilla. Kovanenhan möi joku aika sitten kuorma-autonsa pois.
http://www.hs.fi/talous/art-2000005273842.html
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 30.06.2017 kello 13:01. Syy: lisätty tieto kelle myyty
antti
Uutisen mukaan Kovanen myi vain taksiyhtiönsä. Siitä voisi päätellä, että bussit (eli Hesan Busaservice Oy) eivät sisältyneet kauppaan.
Cabonline Finlandin johdossa näyttäisi olevan Topi Simola, jolla ainakin on liikennetaustaa. Edellinen työnantajansa oli VR, jossa viimeisenä työskenteli lähiliikenneyksikön johtajana.
VR:n lähiliikenteen suunnittelu/johto/päällystö tuntuu vaan hakeutuvan muualle... Tulee mieleen mm. muuan Helke
---------- Viestit yhdistetty klo 03:15 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 03:13 ----------
Koska pian "taksiksi" kelpaa myös bussit, mopoautot ja muutkin vastaavat, saattaa olla edessä kiintoisat ajat 😋
Elämä on, mikset sinäkin?
Uutisen tarkkuus ei asian tuoreudesta johtuen ehkä ollut paras mahdollinen. Tästä uutisesta voisi päätellä bussien olevan mukana uudessa yhtiössä: (tosin tilausajoa voi ajaa muillakin kuin isoilla busseilla) http://www.kuljetusnet.fi/4581-cabon...n-taksin.html/
Viimeisin muokkaaja Melamies; 01.07.2017 kello 09:15.