To 1.2.
PL #65 (Volvo B8R 9700S, Finnair) / 665
Su 18.2.2018
Turku - Salo - Helsinki -pikavuorossa Finnair-värinen OmniExpress, joko PL 98 tai 99 (en ehtinyt nähdä kumpi)
"Huoltoaseman baarissa istuvat miehet ovat tulleet työmailta kahville. He käskevät katsoa maantien varren bussipysäkkejä. Tosi hienoja. Niillä vain ei pysähdy yhtäkään bussia."
Ke 7.3.
PL #91 (Scania K114 Lahti Falcon 540) / Finnair-bus
Hieman myöhässä, mutta kuitenkin
Ti 6.3.
PL #133 (Scania 340IB/Lahti Eagle) Finnair-bussilla
"Ihminen voi poistua maltsusta, mutta maltsu ei poistu ihmisestä."
15.5.
PL 110 (Volvo 9711S) / 665
KA 258 (Scania K114 IB 6x2 Lahti Eagle) / 665A
"Huoltoaseman baarissa istuvat miehet ovat tulleet työmailta kahville. He käskevät katsoa maantien varren bussipysäkkejä. Tosi hienoja. Niillä vain ei pysähdy yhtäkään bussia."
Ma 13.8.
Tuskin kovin outoa, mutta uusi linja kuitenkin...
PL #81 / [Leppävaara - Nummela]
23.09.18 Helsinki
PL 133 / Finnair Bus
15.10.18
Osmo Aho #9 "Super Oskari" 15.30 Helsinki-Kokkola
Porvoon Liikenteelle on tullut ex. Kuopion Liikenne 151 (BYS-694, Scania K114IB Lahti Flyer 520) numerolle 16 ja 1 on poistunut rivistä.
Tänään lauantaina 24.11 Koivurannan Kuopio-Jyväskylä klo: 15:00-18:45 vakiovuorossa oli auto #19 XAZ-175 Mercedes-Benz Sprinter vuodelta 2003. En tiedä menikö auto Jyväskylään asti, vai oliko sitten vaihdettu varikolla Hytölässä toiseen autoon, mutta kuitenkin sinänsä poikkeuksellinen auto oli tuossa kun tuo #19 on Konneveden kouluvuoroissa.
Viimeksittäin näin auton #7 JCZ-414 B10M/Star 502 vm. 2000 menevän Kuopioon, eli oliskohan tuohon Carrukseen iskenyt jossakin kohtaa sitten tekninen vika tms kun matkaa jatkettu Mersulla..