Valkeakosken Liikenne

Järkevintähän se on tosiaan aloittaa noin muutamalla vuoroparillla, että näkee toimiiko homma vaiko ei. Itse ainakin toivon että kulkijoita reitillä riittäisi, sillä suurin osa linjoista taisi mennä kuitenkin Vekalle.
 
Valkeakosken Liikenne lisää 3.5. alkaen yhteyksiä Helsinki - Tampere -välille. Arkisin ajetaan päivittäin kolme vuoroparia, lauantaisin yksi ja sunnuntaisin kaksi. Kaikki uudet vuorot menevät Valkeakosken kautta.

Valkeakosken Liikenteen uutinen
 
18.10. Helsinki - Valkeakoski - Tampere -vuoroja tulee taas lisää. Uutuutena aamuisin on yhteyksiä lentokentälle ja illalla pois sieltä. Uudet aikataulut
 
15.11. alkaen kaikille Helsingin vuoroille tulee arkisin yhteys lentokentälle/lentokentältä (aamun ensimmäinen Tampereelta ja illan viimeinen Helsingistä ajavat lentokentän kautta, muilla lähdöillä syöttöbussi Keimolasta). Osaa syöttöbusseista operoi Reissu Ruoti. Uusi aikataulu
 
HBL:n mukaan väylävirasto arvioi että bensan ja dieselin hinnat nousee reippaasti vuoteen 2030 mennessä ja ihmiset siirtyy mm. busseihin. Jutussa haastaellaan VL:n toimaria Heini Ojalaa ja kuljettajaa. Lisäksi on kartta jossa on merkitty miten juna- ja bussiiikenteen arvioidaan lisääntyvän nousevien verojen vuoksi. Itseä vain taas huolestuttaa että Itä-Uusimaa ja kok itäinen rannikkoseutu puuttuu, taas.


https://www.hbl.fi/artikel/42-cent-till-pa-branslet-styr-om-manga-till-buss-tag-och-cykel/
 
Tälle päivälle ja tänään rekisteriin päätyny Volvo 9700H UG on RUP-916
 
Siellä on tosi paljon hyviä kuljettajia.

Vuoden 2007-2010 olen käyttänyt yrityksen palveluita joka päivä menopaluuna, arkisin, ja esimerkiksi naiskuski on tarjonnut linjan päätteeksi pastilleja.
En erityisemmin pidä pastilleista, mutta se oli niin ystävällistä, että pastilleja syön edelleenkin joskus.

Harmi, että tuo VL:n ilmaisbussi Ideaparkiin loppui, koska olisin käynyt varmasti, jos sellainen olisi tarjolla. Noin muuten Ideaparkiin ei tule käytyä, kun maksaa 3,40 euroa menossa ja paluussa.

Tuo ilmaisbussi oli kyllä järjettömän hyvä asiakasvirran tuoja Ideaparkiin.
 
Tälle päivälle ja tänään rekisteriin päätyny Volvo 9700H UG on RUP-916

Tämän järjestys numero on #16 ja on valkoisena (maalaamattomana firman omiin väreihin) laitettu vain nimet kylkeen ja takalasiin pupun kuva ja on ex Volvon demo auto valmistunut vuonna 2019
 
Piti lähteä Helsinkiin ja tulla Rautatieasemalle tasan 8.00 jatkamaan bussimatkaa.

Tampereelta Valkeakosken liikenne lähtee aikaisin, miltei ennen junaa. Mutta emme uskaltaneet kyseisellä vuorolla mennä.

Se kun olisi Kampissa 7.45, emmekä osanneet arvioida sitä ehtiikö kahdeksaksi Kampista, muuten kuin juosten. Toisaalta olisiko bussi myöhässä?
Ainakin Paunun lähtöihin on voinut suunnilleen luottaa, niitä ei näin aikaisin tosin ollut.

Bussiyhtiöt aina välillä sanovat että missä matkustajat? Me oltiin junassa, joka toi juna-asemalle tasan 7.35 ja ehdimme mainiosti juoksematta Kampista ja kerkesimme vielä kupillisen teetä laittaa kurkusta alas.
 
– Kantaja oli valittu irtisanottavaksi ainoastaan siksi, että koska hänen työnlaatunsa oli ollut alhaisempi kuin muilla kuskeilla, kantajan kaluston*käsittely*taidot olivat olleet heikommat, ja hän oli saanut eniten negatiivista palautetta asiakkailta, Valkeakosken Liikenne vastasi kanteeseen.

:lol:

Tuskin oli se naiskuski, joka antoi joka vuoron päätteeksi minulle pastilleja kun poistuin kauppakoulusta.

En silloin nuorempana jaksanut palautetta laittaa, mutta onhan sitä positiivista palautetta laitettu Valkeakosken Liikenteelle esim. 2020 ja 2021.
Hieman jopa harmittaa, että enää ei pääse Valkeakoskelle kuin Vekka Groupilla.

Valkeakosken Liikenteen naiskuskit olleet alansa huippuja, ja varsinkin 2007-2010 aikana Valkeakosken Liikenteellä olen tehnyt 10 matkaa viikossa. Eli kokemusta laadusta on kertynyt.

Käsittämätön firma kyllä jos noilla syillä pihalle potkii.

Olisivat kysyneet asiasta, jotkut voisivat poistua ihan vapaaehtoisestikin. :p
 
Takaisin
Ylös