Pohjolan Liikenne laajenee Pornaisten suuntaan

Käsittääkseni suurin osa Koskisen vahoista kuljettajista asuu suht lyhyen työmatkan päässä tallistaan.

Niin, tuskin nekään lähtisivät joka aamu ajamaan omalla autolla ensiksi sataa kilometriä aloittamaan vuoroa. Vähän sama, mutta toisinpäin kun Espoosta Pornaisiin.
 
Juuri tämä vuorojen alku- ja loppupaikka voikin tuottaa ongelmia kuljettajien suhteen.

Jospa aloitettaisiin lisävuoroja, Ilmalasta ajettaisiin Kamppiin ja sieltä Pornaisiin. Illalla takaisin. Voisi tulla matkustajiakin uusien vuorojen myötä, tai sitten ei.
 
Jospa aloitettaisiin lisävuoroja, Ilmalasta ajettaisiin Kamppiin ja sieltä Pornaisiin. Illalla takaisin. Voisi tulla matkustajiakin uusien vuorojen myötä, tai sitten ei.

Empä usko. Aamuliikenteen matkustussuunta Keski- ja Itä-Uudeltamaalta on Helsinkiin päin. Tuskin kukaan haluaa päästä arkisin aamu neljältä Halkialle ...tai mistäs sen tietää :)
 
PL:n varikolla Ilmalassa seisoi aamulla firman väreihin maalattu Karosa Axer, mitä ilmeisimmin siis entinen Koskisen bussi. Killerpop osasi kertoa kylkinumeron olevan 32.

Tässä se nyt on, Iirispussi PL:n kaarissa, tosin huonohkossa takaa otetussa kuvassa. Näin ne sateenkaaret katoavat. Joku Falcon 540 odotteli Ilmalassa vuoroaan. Tämä siis Koskisen entinen #1.
 
Takaisin
Ylös