Tuossa on yksi huomion arvoinen seikka: Siinä on melko matala maaväli, tai sitten vain näyttää kuvassa.
Scania on julkistanut lyhyen ajan sisään jo toisen uuden kaukoliikenne- ja turistibussimallin, Irizar i4:n:
http://www.scania.com/news/Press_rel...2/N07037EN.asp
Tuossa on yksi huomion arvoinen seikka: Siinä on melko matala maaväli, tai sitten vain näyttää kuvassa.
Tyhmä ei se joka myy, vaan se joka ostaa.
Tuote kyllä muistuttaa enemmän vakiovuoroon sopivaa kulkinetta kuin "kauko- ja turistibussia" as we know it. Ilmeisesti kuitenkin "kauko- ja turistibusseissa" nyt esitelty 1+2 -ovisuus tulee lisääntymään. Hienon näköinen peli on kyllä.
Mitähän tuo eräässä viestissä mainittu "maaväli" mahtaa tarkoittaa? En ole ennen moiseen termiin törmännyt.
There are people talking in sentences that have no punchline and they don't even care.
Väkisin tuosta etusisäänkäynnistä tulee mieleen Kabus. Ehkäpä tuo vasemmalle kääntyvä ovi on syy.
Tyhmä ei se joka myy, vaan se joka ostaa.
Ulkomailla, etenkin Kreikassa olen nähnyt pitkän matkan busseissa 1+2 ovitusta, mutta en näe sellaista tarpeellisena suomalaiseen kauko/pikavuoro liikenteeseen.
Niin ja ihan normaalilta tuo maavara vaikuttaa.
Kyllähän tästä jo aikaisemmin keväällä oli juttua joissakin alan lehdissä että Irizarilta on tulossa uusi malli. InterCentury:n korvaajaksi kuitenkin luokittelisin tämän ennemmin kuin kauko- ja tilausliiknennebussiksi.