Onnibus - Uusi pikavuoroyritys

Keimolan nurkalle näyttäisi valmistuvan Kehäradan asema, mikä selittänee sen valintaa pysähdyspaikaksi.

Ja liikenne kehäradalla alkaa vuoden kuluttua. Olisi nyt edes sen aikaa voitu palvella Vantaalla poisjääviä matkustajia paremmin. On tuolla Hämeenlinnanväylän varrella myös paljon sellaisia pysäkkejä joita tuleva kehärata ei hirveästi palvele joten heikennys jokatapauksessa. Ilmeisesti suuressa kuvassa on ajatuksena että ihmiset matkustavat ainoastaan reitin päästä päähän eikä välipaikkakuntia tarvitse palvella.
 
Ei taida vielä olla nuo uudet ehdot käytössä, koska tällä hetkellä Onnibusin Tampere-Pori välillä matkustaa itseni lisäksi muutamia muita alle 15-vuotiaita ilman vanhempia... Tai sitten kuljettajat eivät vielä tiedä uusista säännöistä. (Eikä kuljettaja siis kysynyt mitään vanhemman suostumusta)
 
Aamulehti 24.6.2014 s. A12 sanoi:
Rakkaudesta lajiin, näin voisi määritellä Onnibus.comin toiminnan, sillä yhtiöllä ei ole toimitusjohtaja Pekka Mötön mukaan tarkempaa tulostavoitetta.
-Meillä ei ole tuottotavoitetta, ei myöskään tavoitetta, minä vuonna meidän pitäisi olla voitollinen, Möttö sanoo.

Mitäpä tuohon enää lisäämään... :lol:
 
Maksaa mitä maksaa, kunhan markkinaosuustavoite täyttyy... Terveys?

Jos kassa on käytännössä pohjaton ja tuote kunnossa, niin pitkällä tähtäimellä edullisinta on aloittaa aggressiivisesti markkinaosuudesta. Ja varsinkin, kun bisnesidea nojaa vahvasti volyymeihin.

Terveydestä on Suomen jklmarkkinoilla vähintään kahta näkemystä. Vähemmän neuvostohenkisen mukaan markkinoille yrittäminen aggressiivisinkaan keinoin ei ole mitenkään sairasta.
 
Hyvin on pyörä aina kulkenut ruumassa eikä mitään ole mennyt rikki. Mutta tuo Onnibusin nuiva suhtautuminen pyörällisiin matkustavaisiin on jälleen uusi syy olla matkustamatta yhtiön busseilla. Jos ei pyöräni pääse kyytiin, niin en minäkään viitsi matkustaa.

Jos Astromegaan on tungettu tuoleja kahteen kerrokseen, niin luulenpa, että noissa ei pahemmin matkatavaratilaa ole. Siinä voi vaikkapa nelihenkinen perhe olla ihmeissään matkalaukkuineeen, jos on jonnekin pidemmälle menossa ja ainakin osan matkaa Onnibussin kyydissä menossa...
 
Matkustajan kannalta aika ahtaita nuo sisätilat, etenkin käytävien osalta ovat. Alakerrassa käytävätila on vedetty todella minimiin, ja yläkerrassa mahtui tällainen 175cm lyhyt henkilö seisomaan juuri ja juuri suorassa - pelivaraa ei pystysuunnassa kyllä juurikaan ollut. Hienojahan nuo sisätiloiltaan olivat, sitä ei voi kiistää, mutta mikäpä bussi ei uutena olisi. ;)
 
Punaisista nahkapenkeistä tulee lähinnä mieleen pornokaupan takahuone. Kuvottavan näköiset jo uutena, saati hetken käytössä kuluneina. Vaikka kuinka kuuluisi brändiin, niin hyvän maun käyttö on sallittua.
 
Matkustajan kannalta aika ahtaita nuo sisätilat, etenkin käytävien osalta ovat. Alakerrassa käytävätila on vedetty todella minimiin, ja yläkerrassa mahtui tällainen 175cm lyhyt henkilö seisomaan juuri ja juuri suorassa - pelivaraa ei pystysuunnassa kyllä juurikaan ollut. Hienojahan nuo sisätiloiltaan olivat, sitä ei voi kiistää, mutta mikäpä bussi ei uutena olisi. ;)
Mukava kuulla näin 204 cm:n pituisena henkilönä. Koko pää pitäisi siis vetää hartioiden sisään voidakseen kävellä suorassa?
 
Punaisista nahkapenkeistä tulee lähinnä mieleen pornokaupan takahuone. Kuvottavan näköiset jo uutena, saati hetken käytössä kuluneina. Vaikka kuinka kuuluisi brändiin, niin hyvän maun käyttö on sallittua.

Munkin mielestä kirkkaan punainen sisustus hyppää pahasti silmille. Katsotaan nyt sitten 1.7 jälkeen millaisella täyttöasteella nuo 2-kerrosbussit kulkevat!
 
Takaisin
Ylös