Helmikkala

Paunu on myynyt Helmikkala ky:ltä ostamansa Pälkäneen vakiovuorot ja auton rgy-332 Helmikkalan liikenne oy:lle.
 
Täysin käsittämätöntä, tai ei oikeastaan yhtään käsittämätöntä puljaamista, tuo Helmikkalan touhu ! No suurin osa velkojista jäi varmasti nuolemaan näppejään. Mahtoiko bulvaanina toiminut Paunu saada muutakin korvausta, kuin tuon Lahden pikavuoron?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Täysin käsittämätöntä, tai ei oikeastaan yhtään käsittämätöntä puljaamista, tuo Helmikkalan touhu ! No suurin osa velkojista jäi varmasti nuolemaan näppejään.

Niinhän siinä tuppaa käymään että kun yritys lopettaa (tekee konkurssin) niin velkojat jää nuolemaan nappejaan. Mutta onko se että yrittäjä saa toisen mahdollisuuden käsittämätöntä? Häpeäleima otsaan ja elinikäinen liiketoimintakielto olisi parempi ratkaisu?
 
Mutta onko se että yrittäjä saa toisen mahdollisuuden käsittämätöntä?
En tunne yrityksen tai yrittäjän taustoja, mutta pistää epäilemään onko tässä edellytyksiä jatkaa liiketoimintaa kannattavana? Liikennettä ja matkustajia pitäisi olla huomattavasti enemmän.
 
Ja se käsittämättömyys tässä on tuo Paunun rooli. Ja sinänsä itse henkilökohtaisesti tunnen tämän yrittäjän ja taustat varsin hyvin. Miten vaan tuli takaraivosta mieleen tässäkin tapauksessa ensinnä Mattila, sitten Pirkkalan liikenne- Tampereen Turistiauto ja Aitolahden Liikenne sekoilu..
 
Ja se käsittämättömyys tässä on tuo Paunun rooli. Ja sinänsä itse henkilökohtaisesti tunnen tämän yrittäjän ja taustat varsin hyvin. Miten vaan tuli takaraivosta mieleen tässäkin tapauksessa ensinnä Mattila, sitten Pirkkalan liikenne- Tampereen Turistiauto ja Aitolahden Liikenne sekoilu..
Ei liity tähän aiheeseen, mutta: yleisesti liiketoiminnassa tämänkaltaisiin ratkaisuihin saatetaan päätyä vaikkapa saatavien turvaamiseksi....

Mitä tulee lainaamani viestin "sekoiluosuuteen":
Tuo Aitolahden Liikenne on touhuillut ilmeisesti yllättävän pitkään ilman suurempia kohuja sekoiluista. Toisin, kuin omistajansa aiemmat, lainatussa viestissä mainitut yritykset ;)
 
Viimeksi muokattu:
No eikös Aitolahden Liikenne ollut loppujen lopuksi aika lyhyt ja onneton kanan lento, verrattuna tähän TEISKON liikenteeseen. Muuten tuosta Pirkanmaalais pohjaisesta litaniasta jäi tietenkin Kovasen Liikenne pois. Yhtiö jolla oli vissiin noin 10 kertaa velkaa enemmän, kuin varoja. Ei loppuvaiheessa tainnut muuta omaa omaisuutta ollut, kuin Messukylän tallit ja nekin pariin kertaan pantattuna..
 
Itse aiheeseen liittyen, Helmikkalan Liikenne Oy voitti Pälkäneen ja Valkeakosken välisen liikenteen ajalle 1.1.2015 - 4.6.2016
 
No eikös Aitolahden Liikenne ollut loppujen lopuksi aika lyhyt ja onneton kanan lento, verrattuna tähän TEISKON liikenteeseen. Muuten tuosta Pirkanmaalais pohjaisesta litaniasta jäi tietenkin Kovasen Liikenne pois. Yhtiö jolla oli vissiin noin 10 kertaa velkaa enemmän, kuin varoja. Ei loppuvaiheessa tainnut muuta omaa omaisuutta ollut, kuin Messukylän tallit ja nekin pariin kertaan pantattuna..

Sori - toki tarkoitin Teiskon Liikennettä kirjoittaessani "pitkäaikaisesta" toiminnasta...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Takaisin
Ylös