Minusta EB juuri nykyään tuo lisäarvoa Paunun pikavuoroille. Paunun oma brändi käytännössä viimeistään kuoli siinä vaiheessa, kun loputkin Tampereen seutulinjat kilpailutettiin ja Paunun kalustoa maalattiin tilaajaväreihin. Olisikohan Paunu-värisiä busseja enää noin kahden käden sormilla laskettava määrä ja muutenkin Paunun brändi on ollut kovin Tampere-keskeinen.
Jatkossa kun EB käytännössä on yhtä kuin Paunu, niin se sellaisenaan kilpailee pääasiassa reiteillä Tampere - Helsinki ja Tampere - Turku ja onkin melkoisen vahva toimija vuoromäärissä mitattuna. Tuskin tuosta Paunullekaan mitään transaktiokuluja enää syntyy ja toisaalta se vasta kulu olisikin, jos nykyinen pikavuorokalusto maalattaisiin Paunun väreihin.
Eri asia sitten on, kuinka menestyksekkäästi Paunu osaa markkinoida EB-brändiä. Toisaalta EB:n hautaaminen ei tältä osin muuttaisi mitään - omaa brändiä olisi joka tapauksessa markkinoitava, ja aloittaa lähes puhtaalta pöydältä.