Myllymäen Kuljetus

Tuossa nin-704:ssä on repeytynyt takatarrasta pala ja näin yhteistyössä tarran eli varmasti ollut hsl tarroissa
 
Omni sielä tarhassa osoittautui Scandic Wayn Omniksi, eli entinen LT-Buss Oy jonka nimi on muutettu Scandic Wayksi ja yritys ostettu Myllymäeltä.
 
Vantaan sivistysvirasto tiedotti Wilmassa:
Eräiden oppilasryhmien koulukuljetuksia Vantaalla hoitanut Myllymäen Kuljetus Oy on asetettu tänään 22.1.2015 konkurssiin.

Onko tästä samasta Myllymäestä kyse?
 
Vantaan sivistysvirasto tiedotti Wilmassa:


Onko tästä samasta Myllymäestä kyse?
Oho... Mitenkähän lie sitten kaluston laita? Kovin paljoa järkevää kaupattavaahan sieltä pihasta ei löydy, lähinnä enimmäkseen romua. Ja ilmeisesti Talma Busin autot menevät samalla kun sehän on Myllymäen omistama firma?
 
Oho... Mitenkähän lie sitten kaluston laita? Kovin paljoa järkevää kaupattavaahan sieltä pihasta ei löydy, lähinnä enimmäkseen romua. Ja ilmeisesti Talma Busin autot menevät samalla kun sehän on Myllymäen omistama firma?
Osa autoista on Isso Oy:n eli kaikkia autoja ei pureta/polteta tai myydä. Talma Bus on oma yhtiönsä ja omaa muutamia liikennelupia joten liiketoimi jatkuu Talma Bus nimisenä hyvin todennäköisesti. Myllymäen Kuljetus Oy:n mukana meni 160 joukkoliikennelupaa sekä muutamia Tavaraliikennelupia. Halli ja toimistokiinteistö jää ainakin vielä koska se on myös omana yhtiönään (Kiinteistö Oy Mittatie 27)
 
Tänään bongasin pari Myllymäen autoa ajossakin, Turusta tuodun Citaron tilausajossa, sekä jonkun Iveco-pikkubussin.
 
Viimeksi muokattu:
Osa autoista on Isso Oy:n eli kaikkia autoja ei pureta/polteta tai myydä. Talma Bus on oma yhtiönsä ja omaa muutamia liikennelupia joten liiketoimi jatkuu Talma Bus nimisenä hyvin todennäköisesti. Myllymäen Kuljetus Oy:n mukana meni 160 joukkoliikennelupaa sekä muutamia Tavaraliikennelupia. Halli ja toimistokiinteistö jää ainakin vielä koska se on myös omana yhtiönään (Kiinteistö Oy Mittatie 27)

Toiminta jatkunee jossain muodossa, mutta merkittävä osa ajoista on ollut sopimusajoa, jotka ovat melko lailla sidottu sen voittaneeseen yritykseen Y-tunnuksella. Kuulemani mukaan ainakaan Vantaan kaupunki ei ollut suostunut sopimusten siirtoon Talmalle.

Konkurssipesä jatkanee liikenteen pyörittämistä jonkun aikaa, tällainen kohde voi olla esim. lentokentän liikenne. Pesänhoitaja on muuten sama, joka hoiti Westendin Linjan jäämistön. Realisoitavaa firmassa tuskin on kovin paljon (euromääräisesti), mutta selvittämistä saattaa kaluston suhteen olla tekemistä senkin edestä.

Pahimman hintahäirikön poistuminen on kaiken kaikkiaan positiivinen uutinen.
 
Tuo Citaro ei ole tilausajossa, vaan ihan lentokentän hotellibussina..Kilvissä lukee kuitenkin tilausajo ;)

Itseasiassa tuo Restelin hotellibussi lienee nimenomaan tilausajoa. Ei sillä ainakaan reittiliikennelupaa ole eikä se ole HSL:n ostoliikennettä.
 
Meidän vammaisellemme tilattiin kerran koulukyyti Myllymäeltä. Ei mennyt putkeen. Jälkiselvittelyissä vielä yrittivät leimata meidät valehtelijoiksi. En jää kaipaamaan kyseistä firmaa.
 
Takaisin
Ylös