Busseja myynnissä

Taas Wessun vanhojen autojen hintoja on korjailtu alaspäin. Ei kai ne niin huonossa kunnossa voi olla, kun eivät kelleen kelpaa :shock:

4 Crossaria 68000e/kpl
ex. 29 89000e
GD:t 99000e/kpl Veoliahan olisi voinut hankkia näitä 98-Carrusten tilalle ;)

Ei ne varmaan huonokuntoisia ole mutta kuka harmeja itselleen haluaa lisää ottaa kun on entiset jokaisen pihassa nyt jo on. Kyllä nuo Ivecot niin kalliita on jokaiselle liikennöitsijälle jos ei ole täydellistä huolto sopimusta niihin uutena ottanut.
 
Ei ne varmaan huonokuntoisia ole mutta kuka harmeja itselleen haluaa lisää ottaa kun on entiset jokaisen pihassa nyt jo on. Kyllä nuo Ivecot niin kalliita on jokaiselle liikennöitsijälle jos ei ole täydellistä huolto sopimusta niihin uutena ottanut.

Täytyyhän niiden olla hyviä autoja, kun Pohjolan Liikenne vuosi toisensa jälkeen hankkii niitä lisää ;)

Noi ex-wessut varmaan lähtisi könttäsummana 200 000, mutta toisaalta 100 000/ liikenteessä oleva auto on noista aika paljon.
 
Täytyyhän niiden olla hyviä autoja, kun Pohjolan Liikenne vuosi toisensa jälkeen hankkii niitä lisää ;)

Noi ex-wessut varmaan lähtisi könttäsummana 200 000, mutta toisaalta 100 000/ liikenteessä oleva auto on noista aika paljon.

Pohjolalla ne huolto sopparilla
 
Eiköhän siihen ole joku syy, ettei esim. Veolia osta GD busseja...

Ennakkoasenteet? GD:ssä on kuitenkin Cumminsin mylly - se sama joka löytyy pikku-Citean konehuoneesta. Muutenkin tekniikka on länsimainen.
Mitä niillä tuli 109:n aikaan matkustettua, oli mielestäni kyyti hyvin tasaista, jopa miellyttävää. Ilmastointikin oli tehokas. Penkkeinä ne joidenkin ihannoimat pehmustetut puukkomagneetit. Lisäksi ne ovat vielä aika uusia, Veoliallakin ne olisivat tällä hetkellä heti kolmanneksi uusimpia teli-autoja.
Ei ne ainakaan voi Volvo 8908LE-teliä surkeampia olla :lol:
 
Takaisin
Ylös