Katselinpa tuon videon minäkin. Taisi olla päivitetty versio jostain parin vuoden takaisesta vastaavasta. Siinä on vielä paljon kaikenlaista hassua: nelikaistaisella tiellä tuo vempele kulkee kahden kaistan yllä eikä rataa ole eristetty mitenkään, joten jos joku henkilöautoista vaihtaa kaistaa, niin huonosti käy. Myös matkustajien poistuminen lentokoneiden hätäpoistumisliukumäkiä muistuttavien liukukäytävien kautta on aika hupaisaa.
Nopeasti ajatellen on vaikea kuvitella, miten perusidean voisi jalostaa käyttökuntoon ilman, että tilankäyttöetu menetetään. Tuossahan suurin etu on se, että motarin päälle ei tarvitse rakentaa el-rataa (siis sellaista Chicagosta tai Nykistä tuttua metrorataa, joka kulkee kadun yllä), vaan kiskot ovat maassa ja kulkuneuvo on korkea, joten infra on halpaa (ja vaunu kallis). Mutta miten tuosta edusta voi nauttia muuallakin kuin täysin liittymävapaalla moottoritiellä?