On siinä ollut selvä kääntöpaikka nähtävissä liikenteen loputtuakin, nyt viimeisimpien katutöiden jälkeen ei ihan niin selvästi, mutta kuitenkin.
734 on ajanut Päiväkummun päätepysäkille vuoteen 2007 saakka ja sen päättämisestä Etelä-Päiväkumpuun on ollut keskustelua täällä: http://jlf.fi/f12/2021-ytv-ja-hkl-ta...8-ja-muutokset
We komen aan in Erps-Kwerps.
730 lipumassa kääntöpaikalta lähtöpysäkilleen 24.7.2002: https://rvleino.kuvat.fi/kuvat/2002/...A4kuu/2410.jpg. Lähtöpysäkki näkyy aivan kuvan vasemmassa laidassa.
Viimeisin muokkaaja Waltsu; 07.05.2020 kello 22:04.
Kiitos valaisustanne uteluihini! Huomasin tosiaan Palotiellä ajaessani pitkähkön levikkeen josta tuli mieleen josko ollut juuri siinä päättäri. Toisaalta voi olla hyvin myös tienvarsiparkkipaikkakin tiedä sitten
---------- Viestit yhdistetty klo 21:58 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 21:52 ----------
Kiva nähdä noita kuvia niin pystyy hahmottamaan paikan. Nämä, kuin monet muutkin eritoten seutulinjojen päättärit ovat kadonneet ja muuttaneet täysin muotoaan rakentamisen myötä
Luin vanhasta uutisartikkelista että 72A oli tikkurilan kaupunkiradan valmistuttua siirretty liikkumaan Viikin ja Pihlajamäen kautta. Alueella asuneena muistankin hyvin hatarasti ko. linjan ajaneen siellä. Osaako kukaan sanoa milloin linja lakkasi kulkemasta Pihlajamäen kautta?
Menikö se kuitenkaan tuolla linjanumerolla Pihlajamäen kautta? Vielä jokunen vuosi sitten ajettiin linjaa 71V, joka oli Savelaan päättynyttä perus-71:stä muutaman pysäkkivälin pidempi versio Pukinmäkeen asti. Joskus aiemmin tuo 71V saattoi ajaa suoraan Viikintietä poikkeamatta Pihlajistossa 71:n tapaan.
Missähän päin Vesalaa oli 95N vanha päätepysäkki? Entä muistaako kukaan missä sijaitsi taannoisen 98A:n päätepiste Vuosaaressa joka oli merkitty Ulappasaarentielle?