Olen käynyt Helsingissä jo neljä kertaa tammikuun lopulta koska yksi perheenjäseneni on sairastanut vakavasti.
Hon on ollut Jorvin sairaalassa melkein kuusi viikkoa joten on tullut käytettyä niin 109:n bussia ja Espoon/Kauniaisten junia.
Minun reflektoini on ollut että bussi- ja lähiliikennettä ei ole synkattu erityisen hyvin!
Reittioppaan mukaan 109 on aina paras keino päästä ko. sairaalaan. Vaikka juna Espoon keskukseen menee usein ja sielä pääsee useammalla bussilla, jotka kulkevat paljon useammin (esim 31).
109 on lisäksi melkein kuin sightseeing-bussi, käy kylät ja lähiöt läpi, reissu kestää melkein tunnin!
Miksi ajetaan rinnakkaisliikennettä junan ja bussien kanssa? Eikö juna Espooseen ja vaihto bussiin olisi paljon järkevämpi vaihtoehto?
Bussikaravaanit häviävät metron tultua mutta miksi sellainen systeemi on ylenpään edes kehitelty? Bussi junalle ja siitä sitten kaupunkiin olisi (minun mielestäni) paljon järkevämpi ratkaisu.
Miksi Helsinki (HSL) on satsannut niin paljon rinnaikkaisajoon?
Kyselee
Max Edfors
Tukholma
Hon on ollut Jorvin sairaalassa melkein kuusi viikkoa joten on tullut käytettyä niin 109:n bussia ja Espoon/Kauniaisten junia.
Minun reflektoini on ollut että bussi- ja lähiliikennettä ei ole synkattu erityisen hyvin!
Reittioppaan mukaan 109 on aina paras keino päästä ko. sairaalaan. Vaikka juna Espoon keskukseen menee usein ja sielä pääsee useammalla bussilla, jotka kulkevat paljon useammin (esim 31).
109 on lisäksi melkein kuin sightseeing-bussi, käy kylät ja lähiöt läpi, reissu kestää melkein tunnin!
Miksi ajetaan rinnakkaisliikennettä junan ja bussien kanssa? Eikö juna Espooseen ja vaihto bussiin olisi paljon järkevämpi vaihtoehto?
Bussikaravaanit häviävät metron tultua mutta miksi sellainen systeemi on ylenpään edes kehitelty? Bussi junalle ja siitä sitten kaupunkiin olisi (minun mielestäni) paljon järkevämpi ratkaisu.
Miksi Helsinki (HSL) on satsannut niin paljon rinnaikkaisajoon?
Kyselee
Max Edfors
Tukholma
Viimeksi muokannut moderaattori: