Sivu 9 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789
Näytetään tulokset 121-129/129

Viestiketju: Koronaviruksen vaikutus liikenteeseen

  1. #121

    Liittynyt
    28.05.2010
    Sijainti
    Sipoo
    Viestejä
    3493

    oletus Vs: Koronaviruksen vaikutus liikenteeseen

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Artsi Näytä viesti
    Niin täällä vaarallisessa Itähelsingissä eivät bussikuskitkaan käytä maskeja!
    Niin eipä ainakaan allekirjoittanut käytä maskia, vaikka Itä-Helsingin läpi ajetaan (841). Eipä ole kyllä koronaakaan näkynyt, vaikka keväällä ei maskeja käytetty lähestulkoon yhtään. Nykyisin ainakin meidän ajamilla linjoilla maskin käyttö prosentti on mutulla 90-95%. Yleensä ne on AB-matkustajia, jotka maskia ei käytä.

    Lainaus Alunperin kirjoittanut 339-DF Näytä viesti
    Ilmanvaihto on huono.
    Tämä perustuu mihin? Meillä ainakin ilma vaihtuu koko ajan ja keskimäärin n. 2-3 minuutissa on ilma vaihtunut kokonaan. Kaikkien ovien avaaminen pysäkille tehostaa tätä vielä lisää. Esimerkiksi monissa rakennuksissa ilma vaihtuu hitaammin. Tästä oli joskus syksylläkin juttua jossain iltalööpissä.

  2. #122

    Liittynyt
    02.03.2016
    Sijainti
    Espoo, Leppävaara
    Viestejä
    768

    oletus Vs: Koronaviruksen vaikutus liikenteeseen

    Lainaus Alunperin kirjoittanut zige94 Näytä viesti
    Niin eipä ainakaan allekirjoittanut käytä maskia, vaikka Itä-Helsingin läpi ajetaan (841).
    Ei kuljettajan tarvitse käyttää maskia. Maskin tarkoitus on suojata muita ihmisiä maskin käyttäjältä, ja turvaohjaamo suojaa matkustajia maskittomalta kuljettajalta.
    All your base are belong to us!

  3. #123

    Liittynyt
    28.05.2010
    Sijainti
    Sipoo
    Viestejä
    3493

    oletus Vs: Koronaviruksen vaikutus liikenteeseen

    Lainaus Alunperin kirjoittanut AnonyymiPseudonyymi Näytä viesti
    Ei kuljettajan tarvitse käyttää maskia. Maskin tarkoitus on suojata muita ihmisiä maskin käyttäjältä, ja turvaohjaamo suojaa matkustajia maskittomalta kuljettajalta.
    Juurikin näin. Somessa näkee paljon valituksia kun kuljettajat eivät käytä maskia. Turvaohjaamo kuitenkin suojaa hyvin sekä paine että oma ilmanvaihto.

  4. #124
    Eppu avatar
    Liittynyt
    25.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    1967

    oletus Vs: Koronaviruksen vaikutus liikenteeseen

    Lainaus Alunperin kirjoittanut AnonyymiPseudonyymi Näytä viesti
    Ei kuljettajan tarvitse käyttää maskia. Maskin tarkoitus on suojata muita ihmisiä maskin käyttäjältä, ja turvaohjaamo suojaa matkustajia maskittomalta kuljettajalta.
    Ei maskia tarvitse kenenkään käyttää. On tutkimuksia joiden loppupäätelmä on selkeästi se että niiden hyöty on olematon ja että niiden jatkuvalla käytöllä on terveysriskejä. Yle, HS ynnä muu valemedia on vain valinnut olla kertomatta niistä.
    Pelko ja valheet ovat tässä tilanteessa paljon pahempia viruksia.

  5. #125
    Tunnistettu jäsen vristo avatar
    Liittynyt
    28.06.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    3775

    oletus Vs: Koronaviruksen vaikutus liikenteeseen

    Itse en käytä maskia ajaessani bussia. Syynä on se, että sen käyttö ei saa vaarantaa liikenneturvallisuutta. Jopa 12 tunnin työpäivä maski päässä olisi äärimmäisen uuvuttava työpäivä, sillä maskin kanssa alkaa selvästi vaivaamaan hapenpuute jossain vaiheessa. Taukopaikoilla ja muualla maskin käyttö on yhtiössämme pakollista.
    Risto Vormala
    Kaupunkiliikenteen linja-autonkuljettaja
    HSL-alueella

  6. #126

    Liittynyt
    22.08.2008
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    1923

    oletus Vs: Koronaviruksen vaikutus liikenteeseen

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Eppu Näytä viesti
    Ei maskia tarvitse kenenkään käyttää. On tutkimuksia joiden loppupäätelmä on selkeästi se että niiden hyöty on olematon ja että niiden jatkuvalla käytöllä on terveysriskejä. Yle, HS ynnä muu valemedia on vain valinnut olla kertomatta niistä.
    Pelko ja valheet ovat tässä tilanteessa paljon pahempia viruksia.
    Terveisiä Qanon-porukalle.

  7. #127
    Eppu avatar
    Liittynyt
    25.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    1967

    oletus Vs: Koronaviruksen vaikutus liikenteeseen

    Lainaus Alunperin kirjoittanut vristo Näytä viesti
    Itse en käytä maskia ajaessani bussia. Syynä on se, että sen käyttö ei saa vaarantaa liikenneturvallisuutta. Jopa 12 tunnin työpäivä maski päässä olisi äärimmäisen uuvuttava työpäivä, sillä maskin kanssa alkaa selvästi vaivaamaan hapenpuute jossain vaiheessa. Taukopaikoilla ja muualla maskin käyttö on yhtiössämme pakollista.
    Taukopaikoilla ei vissiin sitten hapenpuute vaivaa, vaikka sielläkin tarvitsee hengittää? Minä en moiseen pakkoon suostuisi vaan tauottelisin sitten muualla missä tähän perusoikeuteen ei voida kajota.

  8. #128
    Tunnistettu jäsen vristo avatar
    Liittynyt
    28.06.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    3775

    oletus Vs: Koronaviruksen vaikutus liikenteeseen

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Eppu Näytä viesti
    Taukopaikoilla ei vissiin sitten hapenpuute vaivaa, vaikka sielläkin tarvitsee hengittää? Minä en moiseen pakkoon suostuisi vaan tauottelisin sitten muualla missä tähän perusoikeuteen ei voida kajota.
    Taukopaikoilla ja varikolla ollaan suhteellisen vähän aikaa, eikä ole ihan niin väliä, että mm. silmälasit huurtuvat. Sen sijaan bussinratissa ollaan koko työpäivän ajan.

    Koko kasvomaskin pääpointti on siinä, että jos sinä olet viruksenkantaja, niin tartuttaisit mahdollisimman vähän muihin.
    Risto Vormala
    Kaupunkiliikenteen linja-autonkuljettaja
    HSL-alueella

  9. #129
    Tunnistettu jäsen SD202 avatar
    Liittynyt
    28.06.2005
    Sijainti
    Vantaa
    Viestejä
    1323

    oletus Vs: Koronaviruksen vaikutus liikenteeseen

    Lainaus Alunperin kirjoittanut vristo Näytä viesti
    Itse en käytä maskia ajaessani bussia. Syynä on se, että sen käyttö ei saa vaarantaa liikenneturvallisuutta. Jopa 12 tunnin työpäivä maski päässä olisi äärimmäisen uuvuttava työpäivä, sillä maskin kanssa alkaa selvästi vaivaamaan hapenpuute jossain vaiheessa. Taukopaikoilla ja muualla maskin käyttö on yhtiössämme pakollista.
    Itsekin olen huomannut, että maski päässä näkökenttä ei ole ihan samanlainen kuin ilman maskia. Koskee tietenkin enemmän ns. lähinäköä eli jotain, joka on kirjaimellisesti nenän edessä. Ja kyllä tosiaan kauppareissun päätteeksi on vapauttava ja raitistava tunne, kun maskin voi ottaa pois.
    We komen aan in Erps-Kwerps.

Sivu 9 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789

Vastaavia viestiketjuja

  1. Älypuhelinten yms. vaikutus liikenteeseen
    kirjoittanut hmikko foorumissa Offtopic
    Vastauksia: 1
    Viimeisin viesti: 14.11.2013, 15:46
  2. Keskustatunnelin vaikutus kävelykeskustaan
    kirjoittanut petteri foorumissa Offtopic
    Vastauksia: 216
    Viimeisin viesti: 13.03.2013, 19:31
  3. Suomalaisen kansallisen itsetunnon vaikutus liikenteeseen
    kirjoittanut R.Silfverberg foorumissa Offtopic
    Vastauksia: 29
    Viimeisin viesti: 05.06.2012, 09:30
  4. Kaupunkirakenteen vaikutus päästöihin
    kirjoittanut Salomaa foorumissa Offtopic
    Vastauksia: 13
    Viimeisin viesti: 02.07.2011, 20:33
  5. Metron vaikutus liikenneturvallisuuteen
    kirjoittanut R.Silfverberg foorumissa Metrot
    Vastauksia: 13
    Viimeisin viesti: 23.04.2008, 20:27

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •