Opiskelija-alennuksen sitominen
hsl-sovellukseen palvelupistenjonojen välttämiseksi olisi kelvannut selitykseksi aikaisemmin, mutta ei enää kortin nettilatauksen olemassa olon jälkeen. Minkään ei pitäisi estää käyttäjää päivittämästä kortille opiskelijastatusta opintopolun kautta tunnistautumalla netin välityksellä yhtä lailla kortille kuin se nyt tehdään sovelluksella ja tietoa päivittymästä kortille seuraavalla leimauskerralla, kuten nettilatauksen kanssa.
muokkaus: kompaten vielä 8.6 aikaisempaa viestiä; Ensimmäistä kertaa sovellusta asentaessa elokuussa, jouduin soittamaan asiakapalveluun, kun sovellus ei suostunut todentamaan opiskelijastatustani, vaikka olin sen koneella opintopolusta jo varmentanut ja sen jälkeen täysihintaisen lipun osto ei suostunut menemään läpi. Kuulemma maksaminen ei vaan toimi joillain Nordean maksukorteilla ja syytä ei tiedetty, eli jouduin asentamaan MobilePayn, jolle todensin puolestaan maksukortin. Opiskelija-alennus vaati sovelluksen poistamisen ja uudelleen asentamisen jollain lisävaiheella, jota en muista, että se alkoi toimimaan. Sekin oli kuulemma yleinen ongelma.