Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Näytetään tulokset 46-51/51

Viestiketju: HS: Kaupunginjohtaja J. Pajunen haluaa lisää autoja Helsingin keskustaan

  1. #46

    Liittynyt
    23.08.2005
    Viestejä
    3332

    oletus Vs: HS: Kaupunginjohtaja J. Pajunen haluaa lisää autoja Helsingin keskustaan

    Huomenna Pajusen voinee bongata kuusvitosesta (muistakaa raportoida bussihavaintoihin ), jollei sitten mene junalla.

    http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/1135232524624

  2. #47
    Aleksi.K avatar
    Liittynyt
    27.04.2006
    Sijainti
    Leppävaara
    Viestejä
    2697

    oletus Vs: HS: Kaupunginjohtaja J. Pajunen haluaa lisää autoja Helsingin keskustaan

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Elmo Allen Näytä viesti
    Huomenna Pajusen voinee bongata kuusvitosesta (muistakaa raportoida bussihavaintoihin ), jollei sitten mene junalla.

    http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/1135232524624
    Mitäs ihmettä tämä on? Että Johtaja Pajunen vaivautuun oikein ostamaan matkalipun ja menemään bussilla töihin? Meni vielä suostumaan tuohun Hesarin juttuun. Wau. Tämä nyt on kyllä jotenki koomista. Ensin ollaan vaatimassa yrittäjien kanssa autoja tukkimaan Keskustaa ja sitten yht` äkkiä mennäänkin jo bussilla itse..
    Tyhmä ei se joka myy, vaan se joka ostaa.

  3. #48
    kemkim avatar
    Liittynyt
    24.09.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    2703

    oletus Vs: HS: Kaupunginjohtaja J. Pajunen haluaa lisää autoja Helsingin keskustaan

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Aleksi.K Näytä viesti
    Mitäs ihmettä tämä on? Että Johtaja Pajunen vaivautuun oikein ostamaan matkalipun ja menemään bussilla töihin?
    Pakko yrittää korjata imagoa tuon kohun jälkeen... Tosin Pajunen kyllä ennenkin on keskustassa harrastanut kävelyä, joten tuskin tuo niin valtava muutos on. Kuulemma kuitenkin virka-auton kyyti kuljettajineen on huomattavasti tehokkaampaa ajankäyttöä kuin bussimatkustaminen.

    Tulee mieleen hämärästi se ruotsalainen maahanmuuttajataustainen poliitikko, joka oli kauhistunut Tukholman maahanmuuttajavaltaisen Rinkeby-lähiön mielestään aiheettomasta mollaamisesta. Hän päätti muuttaa pariksi viikoksi Rinkebyhyn asumaan osoittaakseen, että maahanmuuttajat eivät tee aluetta levottomaksi kuin muutkaan alueet. Jo parin päivän jälkeen hän muutti vaivihkaa pois alueelta ja totesi, että ei uskaltanut olla pidempään.

    Kaikenlaisia PR-temppuja tavallisen kansan pariin tulemisesta siis on. Kuinkakohan monta päivää Pajunen jaksaa bussilla matkustaa?
    Viimeisin muokkaaja kemkim; 13.12.2007 kello 01:25.
    Yöbussissa on tunnelmaa

  4. #49
    Aleksi.K avatar
    Liittynyt
    27.04.2006
    Sijainti
    Leppävaara
    Viestejä
    2697

    oletus Vs: HS: Kaupunginjohtaja J. Pajunen haluaa lisää autoja Helsingin keskustaan

    Lainaus Alunperin kirjoittanut kemkim Näytä viesti
    Kuinkakohan monta päivää Pajunen jaksaa bussilla matkustaa?
    Eiköhän se aika nopeasti vaihdu Citaro S-classin nahkapenkkiseen.
    Tyhmä ei se joka myy, vaan se joka ostaa.

  5. #50

    Liittynyt
    16.02.2006
    Viestejä
    69

    oletus Vs: Pajunen kieltää uutisoinnin esittämän kannan

    Lainaus Alunperin kirjoittanut petteri Näytä viesti
    Minusta keskustatunneli on hyvä hanke siinä mielessä, että sen avulla on mahdollista poistaa suurin osa itä-länsisuuntaisesta autoliikenteestä katuverkosta. Minusta autoliikenteen tunneloiminen pois maanpinnan tasosta parantaa ympäristöä. Kallis tuo hanke kyllä on.
    Tehtäköön sitten keskustatunnelin sijaan keskustan ohitustunneli, jossa on sisään/ulospääsy vain jossain Lauttasaaren ja Herttoniemen tienoila, rahoitus kokonaisuudessaan sitten tunnelimaksulla ja mahdollisilla yksityisillä rahoittajilla. Mahtaako kannattaa?

  6. #51

    Liittynyt
    31.01.2006
    Viestejä
    2686

    oletus Vs: Pajunen kieltää uutisoinnin esittämän kannan

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Junantuoma Näytä viesti
    Tehtäköön sitten keskustatunnelin sijaan keskustan ohitustunneli, jossa on sisään/ulospääsy vain jossain Lauttasaaren ja Herttoniemen tienoila, rahoitus kokonaisuudessaan sitten tunnelimaksulla ja mahdollisilla yksityisillä rahoittajilla. Mahtaako kannattaa?
    Keskustan ohitustie on jo rakenteilla, eli Pasilanväylä. Alkaa Turunväylän jatkona Munkkiniemestä ja jatkuu Hakamäentietä Pasilaan ja siitä Teollisuuskadun kautta Itäväylälle. Lisäksi Maaliikennekeskuksen kautta Tuusulanväylälle ja Koskelantien kautta Lahdenväylälle.

    Tunneli Mannerheimintien ali valmistuu Hakamäentien parannuksen yhteydessä. Vihdintieltä on ilmeisesti tarkoitus tehdä tunneli Turunväylälle (jos minulta kysyttäisiin niin tehtäisiin pitempi Perkkaalle saakka ja katettaisiin ainakin osa kustannuksista rakentamalla vanhalle Turunväylän pohjalle, mutta kun ei kysytä...) Idässä paperilla on tunneli Koskelantien suuntaisesti Lahdenväylällä (joka sekin pitäisi mielestäni vetää Viikin liittymään saakka.)

    Tämä on suht järkevä tie- ja tunnelihanke. Ja sitä pitäisi käyttää hyväksi ohjaamalla poikittaisliikennettä etelämpää Pasilanväylälle. Jotenkin näin:

    Jaetaan kantakaupunki kahteen vyöhykkeeseen.
    Pohjoinen kantakaupunki: Meilahti, Taka-töölö, Munkkiniemi, Kruunuhaka, Katajanokka, Kallio, Pasila.
    Eteläinen kantakaupunki: Etu-Töölö, Kamppi, jne.

    Länsiväylän varresta ajetaan Eteläosaan Länsiväylää, Pohjoisosaan vaihtamalle kehillä Turunväylälle. Sama toisinpäin. Tiedä sitten miten tähän pääsisi, Kaivokatu, ja Pohjois-Espa kiinni, jollain kameravalvontahimmelillä valvottu läpiajokielto Mechelininkadulle Töölössä Turun- ja Länsiväylältä ja -väylille?

Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234

Vastaavia viestiketjuja

  1. HSL: Helsingin bussilinjalle 21V lisää vuoroja iltaisin
    kirjoittanut RSS foorumissa Joukkoliikenneuutiset
    Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 18.01.2011, 14:10
  2. Helsingin KH haluaa puolittaa lipun hinnat
    kirjoittanut teme foorumissa Muuta joukkoliikenteestä
    Vastauksia: 36
    Viimeisin viesti: 07.09.2009, 15:14
  3. Heiluri- vai keskustaan päättyvä linja?
    kirjoittanut a__m foorumissa Kehittämishankkeet
    Vastauksia: 17
    Viimeisin viesti: 06.03.2009, 13:41
  4. Pajunen: ratikalla yli rajojen
    kirjoittanut 339-DF foorumissa Kehittämishankkeet
    Vastauksia: 5
    Viimeisin viesti: 17.12.2007, 00:10
  5. Bussiyhteyden sujuvuutta Länsiterminaalista Helsingin keskustaan
    kirjoittanut vristo foorumissa HSL-alueen paikallisliikenne
    Vastauksia: 17
    Viimeisin viesti: 14.11.2007, 15:38

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •