Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Näytetään tulokset 46-50/50

Viestiketju: Poimintoja HKL:n aikataulukirjasta 1989-1990

  1. #46
    Tunnistettu jäsen
    Liittynyt
    28.06.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    1319

    oletus Vs: Poimintoja HKL:n aikataulukirjasta 1989-1990

    Lainaus Alunperin kirjoittanut GT8N Näytä viesti
    52V:kin loppui siksi, etteivät matkustajat löytäneet havoin kulkevaa linjaa.
    Ei 52V kai koskaan ihan tyhjillään kulkenut ja ymmärtääkseni loppuaikoinaan sillä oli runsaastikin matkustajia. Todellinen "hukkalinja" sen sijaan oli esimerkiksi Malminkartanosta Kaivokselaan kulkenut linja 548, jolla ei kai satunnaisten harrastajien lisäksi kulkenut juuri kukaan.

  2. #47
    Puolimatala avatar
    Liittynyt
    21.11.2007
    Sijainti
    Itä-Helsinki, Kontula
    Viestejä
    209

    oletus Vs: Poimintoja HKL:n aikataulukirjasta 1989-1990

    Kulkeekos tuolla 53:n BigBrotherilla 503:lla kuinka paljon porukkaa? Itse en ole kyseisellä linjalla tullut vielä menneeksi, eikä minulla ole mitään havaintoa sen matkustajamääristä. 503 on kuitenkin ollut olemassa jo niin kauan kuin muistan.
    Volvo B10M Wiima K202 - Korkeatasoista kaupunkiliikennettä jo vuodesta 1984!

  3. #48
    GT8N avatar
    Liittynyt
    22.11.2007
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    809

    oletus Vs: Poimintoja HKL:n aikataulukirjasta 1989-1990

    Kyllähän 52v:llä toki aina jokunen kulkija oli, varsinkin jos se tuli juuri ennen 550:aa. Ongelma tässä taisi olla se, että pitkään ajattiin lähes tyhjillä autoilla, ja kun ihmiset hiljalleen oppivat käyttämään 52V:tä, niin se oli jo myöhäistä, kun oli jo päätetty lopettaa linja. Voisihan tuo kulkea edelleenkin, mutta vaikka vartin välein ja Itäkeskukseen asti. Mutta kun ei, niin ei.

  4. #49
    Jouni Seilonen avatar
    Liittynyt
    19.09.2007
    Sijainti
    Oulu / Ristijärvi
    Viestejä
    847

    oletus Vs: Poimintoja HKL:n aikataulukirjasta 1989-1990

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Puolimatala Näytä viesti
    Valitettavasti (läpi yön) linjojen kulusta ei saa vielä tuosta aikataulusta minkäänlaista tietoa.
    06N toimi siis syöttölinjana linjoille 05N ja 07N. Vuoden 1990 syysaikataulussa (1.9.1990 - 31.5.1991) oli linjat 06N ja 07N yhdistetty linjaksi 06N. Valitettavasti vielä -90 syysaikataulussakaan ei kerrota mitään linjojen kulusta, ainoa info on "Aikatauluja saa myynti- ja neuvontatoimistoista."
    Läpi yön linjojen aikataulut 1.9.1990 alkaen

    Nimi: lapiyon0001.jpg
Katselukertoja: 122
Koko: 152,2 KB

    Nimi: lapiyon0002.jpg
Katselukertoja: 109
Koko: 159,2 KB

    Nimi: lapiyon0003.jpg
Katselukertoja: 105
Koko: 159,5 KB

    Nimi: lapiyon0004.jpg
Katselukertoja: 104
Koko: 162,1 KB

  5. #50
    Puolimatala avatar
    Liittynyt
    21.11.2007
    Sijainti
    Itä-Helsinki, Kontula
    Viestejä
    209

    oletus Vs: Poimintoja HKL:n aikataulukirjasta 1989-1990

    Kiitokset Jounille läpiyön linjojen aikatauluista! Erittäin asjanmukaista!
    Viimeisin muokkaaja Puolimatala; 24.03.2009 kello 22:59. Syy: lisätty
    Volvo B10M Wiima K202 - Korkeatasoista kaupunkiliikennettä jo vuodesta 1984!

Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234

Vastaavia viestiketjuja

  1. Vuoden 1990 bussiaikatauluja tutkimuskäyttöön
    kirjoittanut pks foorumissa Paikallisliikenne muualla Suomessa
    Vastauksia: 3
    Viimeisin viesti: 19.06.2011, 11:53
  2. 84 aseman lakkautus 27.5.1990
    kirjoittanut Jouni Seilonen foorumissa Junat
    Vastauksia: 19
    Viimeisin viesti: 19.12.2009, 22:49
  3. Vuoden 1990 paikallisliikenteen aikatauluja tutkimuskäyttöön?
    kirjoittanut Tutkimus foorumissa Paikallisliikenne muualla Suomessa
    Vastauksia: 2
    Viimeisin viesti: 23.03.2009, 11:32
  4. Asenteiden muutos 1990-luvun alusta Helsingissä
    kirjoittanut kemkim foorumissa Muuta joukkoliikenteestä
    Vastauksia: 1
    Viimeisin viesti: 03.07.2007, 12:10

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •