Ei Rihtniemen lausuntoja sillä kumota, että todetaan niiden merkitys maailman mittakaavassa. Itse esim mietin sitä että jos kantakaupunkiin autolla saapuvalle on tietullit, kuinka paljon viihtyisämpi ja ilmaltaan puhtaampi kantakaupunki silloin on. Joukkoliikenteen sujuvuuden lisääntymisestä puhumattakaan.
HSL on joukkoliikenteen asialla - aika luontevaa, kuitenkin meidän kaikkien Helsingin seudulla asuvien (ja ulkopuolellakin), siten Fredan esimerkki on luontevaa käydä läpi: poistetaan 165 parkkipaikkaa, tilalle raitiotie. Pitää fanaattisemmankin automiehen pystyä pohtimaan, mitä muutos antaa tilalle.
---------- Viestit yhdistetty klo 12:22 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 12:20 ----------
Hyvä kysymys, siksi työstän vastausta parhaillaan. Ja palaan.
---------- Viestit yhdistetty klo 12:31 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 12:22 ----------
Olisikohan se sitten Autoliitto, joka loistaa suurella älyllisellä kapasiteetillaan sekä kokonaisuuksien hallinnallaan tämän päivän Hesarissa sivulla A23 Valvontakameroista:
"niistä on tehty sellaisia ansoja, jotka tulevat yllättäen vastaan. Siitä voi tehdä päätelmän että tärkeintä sakkotulojen kerääminen"
Autoilijaparka joutuu ajamaan hiljempaa, mikä vähentää onnettomuuksia.