Nyt kun SRS-sivujen päivitys on tauolla, niin tässä kommentit parista uutissivujen kuvasta.
Stureplan -kuvan ottohetkellä sota näyttää olevan takanapäin, autoissa ei näy häkäpönttöjä. Itse aukio koki muodonmuutoksen vuonna 1947. Jalankulkutilaa lisättiin "Sienen" pohjoispuolelle eli suora katuyhteys Kungsgatanilta Sturegatanille katkaistiin - (mm. siinä missä kuvan johdinauto seisoo rakennettiin kolme puhelinkoppipömpeliä). Itä-länsi -suunnan johdinautoreitti siirrettiin kulkemaan Sienen eteläpuolitse Stureplanin laitaa pitkin. Näkymä vuodesta 1947 alkaen (värikuvan vuosiluku on muuten väärä). SRS:n viikonlopun kuvan aikajana olisi siinä 1945-47.
Toinen huomio liittyy kuvaan Göteborgin Drottningtorgetilta. Moottorivaunut näyttävät kaikki olevan "Göteborg-klassista" sarjaa M5. Ensimmäiset vaunut valmistuivat vuonna 1920 ja uusimmat vuonna 1940. Aluksi ASEA toimitti näitä tehdasuutuuksina. Suurin osa sarjan vaunuista rakennettiin kuitenkin moottorivaunusarjasta M4 sekä perävaunusarjasta S2, sekä ASEAn tehtaalla, että raitioteiden omalla konepajalla. Vuonna 1925 oli vasta puolet sarjasta (noin 65 123:sta) liikenteessä. Toinen tarkentava seikka löytyy etualan raitiojunan perävaunusta. Se kuuluu vuosina 1924-25 toimitettuun 30 vaunun sarjaan S7. Kuvassa ei varmaankaan ole pelkkää ASEA-kalustoa. 10 ensimmäistä S7 -perävaunua toimitti saksalainen MAN. Itse kuva lienee siis 1920-luvun jälkipuoliskolta, uudempien perävaunujen puuttuessa kokonaan (esim. sarjaa S8 toimitettiin vuosina 1928-36).