Kuulostaa hieman yliammutulta. Epäilen, että viestisi on vahvasti ironinen, mutta pelkällä epäilyllä ei eletä.
Jakeluliikenne on henkilöliikennettä vähemmän tärkeää, koska harva tavara menee muutamassa minuutissa pilalle jos se viikon päivät kuitenkin kaupassa pidetään. Jakelukuskin kasvanut palkkakulukin on hyvin kyseenalainen meno kun vaihtoehtona on satojen muiden matkan hidastaminen, joka kertaantuu pienilläkin viivästyksillä.
En myöskään ymmärrä jakeluliikenteen oletettua himoa toimia huonoimpaan mahdolliseen toiminta-aikaansa kaupungissa, ruuhka-aikaan, koska jakelua voi tällöin suorittaa vähemmän ruuhka-alttiille alueille kuten teollisuusalueille, kauppakeskuksiin tai hiljaiseen suuntaan keskittyen. Ruuhkien väliaikoja riittää mainiosti tärkeille alueille.
Takseille riittää yleensä tilaa, ollen tärkeä osa joukkoliikennettä, mutta jossain kohti tulee kapasiteetti vastaan: taksitkaan eivät paljoa paranna henkilöautoista matkustajatiheydessä.