On ollut jo iät ja ajat Joukossa tyhmyys tiivistyy. Jokainen tulkitsee itse, mitä sillä tarkoitetaan. Vai tarkoitetaanko kenties useampaa kuin yhtä asiaa![]()
Mikä on oma foorumilla näkyvä allekirjoituksesi ja mikä on sen tarina, eli miksi juuri se on allekirjoituksesi?
Omani on:
Ei ole Volvo City L:ää voittanutta!
Tämä siksi, että tuo on mielestäni paras bussimalli HSL-alueella. Ja muutenkin Volvot ovat parhaita busseja.![]()
On ollut jo iät ja ajat Joukossa tyhmyys tiivistyy. Jokainen tulkitsee itse, mitä sillä tarkoitetaan. Vai tarkoitetaanko kenties useampaa kuin yhtä asiaa![]()
"Puolet asunnosta on oltava kylpyhuonetta siltä varalta, että sinne tulee joskus joku invalidi suihkuun."
– Minna Lindgren: Kuolema Ehtoolehdossa
Mulla on tuo teksti kaikkia niitä varten, jotka voisivat tietyissä tilanteissa käsittää jotain väärin. Savolaisittain "Vastuu siirtyy kuulijalle"![]()
Linkki muistuttaa siitä, että kaiken ei tarvitse olla aina niin vakavaa
P.s mä kyllä käsitän vain yhdellä tapaa tuon 339-DF:n allekirjoituksen![]()
Viimeisin muokkaaja Nak; 20.11.2012 kello 21:36.
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
Olen aina odottanut tuon DF:n allekirjoituksen viittaavan jotenkin Jouko-linjoihin.Oma allekirjoitukseni on tällä hetkellä tylsä nimi & linkkejä sivuille, joita ylläpidän itse tai yhdessä muiden kanssa. Aikaisemmin allekirjoituksena oli (muistaakseni) Mikko Laaksoselta lainattu lausahdus siitä, kuinka Helsingin erityisolosuhteissa kaikki tunnelissa tai kumipyörillä kulkeva on halpaa.
Kalle Id | kships.blogspot.com | www.ulkomatala.net
Oma allekirjoitukseni on pieni kannanotto HSL:n tilaajaväritykseen.
Fun fact: aluksi allekirjoitukseni viittasi Turun "ketunhäntä"-tilaajaväritykseen
Ja sitten röyhkeänä miehenä vielä mainostan sivujani.
Ja mä taas olen kytkenyt kaikkien allekirjoitukset pois näkyviltä... Olivatpa ne kuinka nokkelia tahansa, niiden näkeminen kolmannensadannen kerran on vain turhaa.
Oma allekirjoitukseni vaihtuu aina toisinaan, vaihtelun vuoksi.
Nyt uusimman ratikkakaupunkikokemukseni (Gmunden) innoittamana on tuo mikä alla on.
Lisätietoja Gmundenin hankkeesta on täällä:
http://www.stern.at/strassenbahn/images/stadtregiotram/
Yleisesti ottaen kannatan sitä, että allekirjoitus käsittää vain yhden rivin. Näin se ei liikaa haittaa surffaillessa pienillä näytöillä, kuten mobiililaitteella, eikä kompaktius haittaa tietenkään suuremmillakaan näytöillä. Liiallinen värienkäyttö ei myöskään ole mielestäni toivottavaa, kun käytettävissä on myös hillitympiä korostus- ja muita tyylikeinoja. Nimimerkillä Kaid on yllä hyvä esimerkki hyvästä allekirjoituksesta. Kolme erillistä asiaa on saatu kompaktisti yhdelle riville.