Näytetään tulokset 1-5/5

Viestiketju: HSL tutkii joukkoliikenteen asiakastyytyväisyyttä ja kaluston laatua

  1. #1
    RSS
    RSS ei ole kirjautuneena
    Botti RSS avatar
    Liittynyt
    10.07.2008
    Viestejä
    6334

    oletus HSL tutkii joukkoliikenteen asiakastyytyväisyyttä ja kaluston laatua


  2. #2
    Joonas Pio avatar
    Liittynyt
    04.10.2009
    Sijainti
    Lahti/Porvoo
    Viestejä
    2831

    oletus Vs: HSL tutkii joukkoliikenteen asiakastyytyväisyyttä ja kaluston laatua

    HSL voisi aloittaa kaluston laadun tutkimisen omista kalustovaatimuksistaan.

  3. #3
    Prompter avatar
    Liittynyt
    29.03.2012
    Sijainti
    Mäntsälä
    Viestejä
    724

    oletus Vs: HSL tutkii joukkoliikenteen asiakastyytyväisyyttä ja kaluston laatua

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Joonas Pio Näytä viesti
    HSL voisi aloittaa kaluston laadun tutkimisen omista kalustovaatimuksistaan.
    Komppaan tätä varsinkin bussipuolella. Olisi aika erotella sisäiset ja seutulinjat toisistaan mm. oviratkaisujen ja penkityksen suhteen; seutulinjoilla takaovi on turhake, korkean vaihtuvuuden linjoilla 1+2+(1) LE on vitsi. Seutulinjoilla matkustajat arvostavat parempia penkkejä ja turvavöitä, sisäisillä linjoilla taas täysmataluutta. Low entry fits all -logiikka ei toimi näin monimuotoisessa bussiliikenteessä.
    Piste kuukauden perässä – katoavaa kansanperinnettä, mutta aina yhtä tärkeä.

  4. #4
    8.6
    8.6 ei ole kirjautuneena

    Liittynyt
    05.11.2014
    Sijainti
    Kerava
    Viestejä
    625

    oletus Vs: HSL tutkii joukkoliikenteen asiakastyytyväisyyttä ja kaluston laatua

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Prompter Näytä viesti
    Seutulinjoilla matkustajat arvostavat parempia penkkejä ja turvavöitä, sisäisillä linjoilla taas täysmataluutta. Low entry fits all -logiikka ei toimi näin monimuotoisessa bussiliikenteessä.
    Kyllä sisäistenkin linjojen matkustajat arvostavat etumatalaa enemmän kuin täysmatalaa, koska jälkimmäisissä on enemmän vastakkaispaikkoja. Runsas kasvot menosuuntaan olevien paikkojen määrä on käytännössä ainut bussiliikenteen etu raideliikenteeseen nähden, eikä sitä haluta menettää.

  5. #5
    Joonas Pio avatar
    Liittynyt
    04.10.2009
    Sijainti
    Lahti/Porvoo
    Viestejä
    2831

    oletus Vs: HSL tutkii joukkoliikenteen asiakastyytyväisyyttä ja kaluston laatua

    Lainaus Alunperin kirjoittanut 8.6 Näytä viesti
    Kyllä sisäistenkin linjojen matkustajat arvostavat etumatalaa enemmän kuin täysmatalaa, koska jälkimmäisissä on enemmän vastakkaispaikkoja. Runsas kasvot menosuuntaan olevien paikkojen määrä on käytännössä ainut bussiliikenteen etu raideliikenteeseen nähden, eikä sitä haluta menettää.
    Ei LE-bussikaan aina tuota ratkaise, hyvänä esimerkkinä Solaris Urbino 15.

Vastaavia viestiketjuja

  1. HSL: HSL tutkii asiakastyytyväisyyttä Suomenlinnan lautalla
    kirjoittanut RSS foorumissa Joukkoliikenneuutiset
    Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 30.05.2016, 12:10
  2. HSL: Bussikaluston laatu parantunut Helsingin seudulla - HSL:n Jola Web valvoo laatua
    kirjoittanut RSS foorumissa Joukkoliikenneuutiset
    Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 13.03.2015, 10:00
  3. HSL: HSL tutkii alueensa liikennevälineiden laatua
    kirjoittanut RSS foorumissa Joukkoliikenneuutiset
    Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 25.03.2014, 13:00
  4. HSL: HSL tutkii joukkoliikenteen laatua havainnointitutkimuksella
    kirjoittanut RSS foorumissa Joukkoliikenneuutiset
    Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 10.09.2012, 13:10
  5. HSL: HSL mittaa asiakastyytyväisyyttä myös talvisissa olosuhteissa
    kirjoittanut RSS foorumissa Joukkoliikenneuutiset
    Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 01.02.2012, 08:10

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •