• Uutisviestien sisällöt mahdollisine virheineen ovat kyseisen sivuston käsialaa. Viestien linkit eivät välttämättä toimi, jos kyseisen sivuston ylläpitäjä on poistanut uutisen.

HSL: Raideaforismit tarjoavat ajatuksia matkaevääksi

Oranssikin lohikäärme syöksee tulta.
– kiinalainen sananlasku
 
Ei sillä ole väliä, onko kissa musta vai valkoinen, kunhan se vaan pyydystää hiiriä

- toinen kiinalainen sananlasku
 
Eikö ennemminkin ajatuksia tilanteisiin, kun seisotaan tunnelissa tai asemilla jonkun vian vuoksi tai kun metro ei kulje ollenkaan? :D

Olisiko jatkokehittelynä mahdollista tehdä sellainen mainoskampanja tai vastaava, joka käynnistyy ongelmatilanteissa ja olisi nimenomaan juuri niihin kohdennettua? Ja sitten siitä laskutettaisiin sen ostanutta yritystä häiriöiden määrän ja keston mukaan. Mahdollisuudet olisivat ainakin alkumetrien perusteella lupaavat. Sama kampanja toki sitten metroa korvaaviin busseihin hieman eri muodossa. Tätä ideaa saa käyttää. ;)
 
Takaisin
Ylös