Näytetään tulokset 1-5/5

Viestiketju: Helsingin poikittaislinjaston toista luonnosta voi kommentoida 3.3. asti

  1. #1
    RSS
    RSS ei ole kirjautuneena
    Botti RSS avatar
    Liittynyt
    10.07.2008
    Viestejä
    7546

    oletus Helsingin poikittaislinjaston toista luonnosta voi kommentoida 3.3. asti


  2. #2
    APH
    APH ei ole kirjautuneena

    Liittynyt
    22.05.2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    339

    oletus Vs: Helsingin poikittaislinjaston toista luonnosta voi kommentoida 3.3. asti

    En tajua linjan 53 ideaa. Varsinkaan, kun se ei jatka edes Kalasatamaan, josta olisi yhteys metroon.

  3. #3
    Salomaa avatar
    Liittynyt
    24.10.2007
    Viestejä
    1095

    oletus Vs: Helsingin poikittaislinjaston toista luonnosta voi kommentoida 3.3. asti

    Kyllä uusissa linoissa 53 ja 59 jotain ajatusta on. Itse hyödyn niistä kyllä. Kuitenkin minua närästää selittelyt linjan 51:n lakkauttamisesta. Linjalla on paljon vanhempia ihmisiä käyttäjänä ja toisaalta linja tarjoaa suoran yhteyden moneen julkiseen palveluun ja harrastusmahdollisuuteen. Ihmetyttää myös nuo kustannusselittelyt, koska olen niin paljon linjaa käyttänyt ja totean että auto on kaikkina aikoina vähintää puolillaan ja ruuhka-aikana täysi.

    Taitaa olla kyseessä hyvä veli-verkoston syöttöliikenne Rediin, jotta sinne saataisiin lisää asiakkaita.

    Itse hyödyn kyllä enemmän tuosta toisesta korjauksesta linjan 53 ja 59 reitteineen, mutta nyt ajattelen niitä vanhempia ihmisiä, jotka eivät esimerkiksi kommentoi täällä.

    En nyt ehtinyt vastata kyselyyn vuorovaikutuksesta, mutta ihmettelen mikä ihmeen pakkomielle oli täsmällisesti puolentoista tunnin kohdalla sekunnilleen lopettaa. Olisi annettu paikalle saapuneiden käyttää kommentteja niin kauan kuin niitä olisi riittänyt. Siten olisi voitu selkeämmin näyttää, että matkustajien palautteella on painoarvo.

  4. #4

    Liittynyt
    23.12.2007
    Viestejä
    816

    oletus Vs: Helsingin poikittaislinjaston toista luonnosta voi kommentoida 3.3. asti

    53 korvaisi hieman 51:ä mutta se ei kulkisi loppuiltoina eikä lauantainakaan ja ruuhka-aikoinakin nykyistä 51:ä harvemmin. 51:ssä riittää porukkaa koko matkalle joten tuntuu, että tämä on jonkinlainen HSL:n sote, sen lopettaminen pitäisi saada väkisin läpi. Ihmeellinen on myös ehdotus, että esim Haagasta Kallioon voi kulkea vaihtamalla Töölön kautta. Poikittaislinjojen tarkoitushan on, ettei tarvitsisi tulla Keskustaan päin.

  5. #5
    Salomaa avatar
    Liittynyt
    24.10.2007
    Viestejä
    1095

    oletus Vs: Helsingin poikittaislinjaston toista luonnosta voi kommentoida 3.3. asti

    Lainaus Alunperin kirjoittanut tohpeeri Näytä viesti
    53 korvaisi hieman 51:ä mutta se ei kulkisi loppuiltoina eikä lauantainakaan ja ruuhka-aikoinakin nykyistä 51:ä harvemmin. 51:ssä riittää porukkaa koko matkalle joten tuntuu, että tämä on jonkinlainen HSL:n sote, sen lopettaminen pitäisi saada väkisin läpi. Ihmeellinen on myös ehdotus, että esim Haagasta Kallioon voi kulkea vaihtamalla Töölön kautta. Poikittaislinjojen tarkoitushan on, ettei tarvitsisi tulla Keskustaan päin.
    Nimenomaan. Asukasillassa suunnittelija selitti, että kustannukset pitää pysyä samoina, eli jos jonnekin lisätään niin jostain vähennetään. Asukas tähän vastasi että jos kaupunkia kasvatetaan ja ilmastonmuutoksesta kohkataan niin eikö lisärahaa löydy.

    Jos kaupungissa on 2 miljoonaa asukasta 20 vuoden kuluttua, niin miten voi paljon vanhempaa väestöä hyvin palveleva linja 51 olla siten ongelma ?

    ---------- Viestit yhdistetty klo 15:17 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 15:14 ----------

    Päätepysäkkien latureistakin selitetään HSL:n sivuilla. Olen sitä mieltä että eiköhän anneta linjalle 51 aikalisä ja jatketa sähköbussien testaamista. Tämä ei ole ristiriidassa sen kanssa että jollain toisella linjalla kokeillaan varikolla ladattavaa sähköbussia. Kokemuksia molemmista tarvitaan.

Vastaavia viestiketjuja

  1. HSL: Kirkkonummen liityntälinjaston luonnosta voi kommentoida blogissa
    kirjoittanut RSS foorumissa Joukkoliikenneuutiset
    Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 28.11.2018, 13:20
  2. Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 19.11.2018, 12:40
  3. HSL: Lahdenväylän linjastosuunnitelmaa voi kommentoida 10.12. asti
    kirjoittanut RSS foorumissa Joukkoliikenneuutiset
    Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 04.12.2017, 13:50
  4. HSL-alueen poikittaislinjaston kehittämissuunnitelma 2012-2022
    kirjoittanut vristo foorumissa HSL-alueen paikallisliikenne
    Vastauksia: 57
    Viimeisin viesti: 26.11.2013, 00:04
  5. Vastauksia: 5
    Viimeisin viesti: 09.02.2012, 13:54

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •