• Uutisviestien sisällöt mahdollisine virheineen ovat kyseisen sivuston käsialaa. Viestien linkit eivät välttämättä toimi, jos kyseisen sivuston ylläpitäjä on poistanut uutisen.

HSL: Linjojen 14, 67 ja 67X aikataulut muuttuvat 22.2.

RSS

Botti
Liittynyt
10 Heinäkuu 2008
Viestit
8,800
Bussilinjojen 14, 67 ja 67X aikataulut muuttuvat 22.2.

Helsingin sisäisten linjojen 14, 67 ja 67X arkiaikataulut muuttuvat maanantaista 22.2. alkaen. Viikonlopun aikataulut eivät muutu.

Muuttuneet aikataulut löytyvät myös kohdasta Aikataulut ja reitit - Bussiliikenne lauantaista 20.2. alkaen

Linjan 14 aikataulu (voimassa 22.2.alkaen) (pdf): Näytä liitetiedosto 706


Lue koko uutinen HSL:n sivuilta...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vs: Linjoejn 14, 67 ja 67X aikataulut muuttuvat 22.2.

Josko nyt saatas vähän hillittyä tota 67:n myöhästelyä, joka alkoi heti PL:n alettua liikennöimään sitä... Jopa sunnuntaisin saattaa välillä Maunulan kohdalla tulla 5 minuutin sisällä 2 Rautatientorille menevää 67:aa
 
Vs: Linjoejn 14, 67 ja 67X aikataulut muuttuvat 22.2.

Josko nyt saatas vähän hillittyä tota 67:n myöhästelyä, joka alkoi heti PL:n alettua liikennöimään sitä... Jopa sunnuntaisin saattaa välillä Maunulan kohdalla tulla 5 minuutin sisällä 2 Rautatientorille menevää 67:aa

:D Juu, katsos kun sitä polttoainetta on säästettävä! Ties vaikka saisi sen taulu-tv:n bonuksena! Ja onhan se komeaa nähdä taukotilan seinällä nimensä polttoaineensäästölistan huippupäässä :D
 
Mitä meikäläinen on h67:aa ajanut HelBin sitä hoitaessa, ei aikataulun mukaisiin lähtöihin ehtiminen ollut mikään ongelma, ajoipa sitä minkä mallisella autolla tahansa. Törppärinmäen päähän ei useinkaan paljoa aikaa jäänyt, mutta mitä siellä pellon reunassa viitsisikään möllistää. Torille kyllä ehti hyvin.

Monet Pölhölän kuskit ajavat todella hissukseen ilmeisesti joku polttoaineenkulutuskilpailu mielessään, mutta taas monet antavat palaa ihan kunnolla. Joten ei ihme, että vaikkapa juuri h67 kulkee erityisesti ruuhka-aikaan pareittain peräkkäin, kun yksi köröttelee ja toinen tulee sen minkä kehtaa.

Kun yhdessä vaiheessa kuljin h58:lla Meilahdesta Varhaan töihin, täytyi ihan varmuuden vuoksi lähteä todella hyvissä ajoin matkaan, kun ei voi tietää, millainen köröttelijä on vuorossa.
 
Mitä meikäläinen on h67:aa ajanut HelBin sitä hoitaessa, ei aikataulun mukaisiin lähtöihin ehtiminen ollut mikään ongelma, ajoipa sitä minkä mallisella autolla tahansa.

Teidän autoissa sentään taitaa olla vähän nopeammat ja varmatoimisemmat ovet kuin Ivecoissa. Omien havaintojeni mukaan h67 on todella suosittu linja, yleensä joka pysäkillä saa pysähtyä ja kun pysäkkejäkin on yli 30 niin ei ihme että kestää.

Ivecojen ovien myötä myöhästely on lisääntynyt myös esimerksi linjalla h58 iltaisin ja lauantaisin.
 
Monet Pölhölän kuskit ajavat todella hissukseen ilmeisesti joku polttoaineenkulutuskilpailu mielessään, mutta taas monet antavat palaa ihan kunnolla. Joten ei ihme, että vaikkapa juuri h67 kulkee erityisesti ruuhka-aikaan pareittain peräkkäin, kun yksi köröttelee ja toinen tulee sen minkä kehtaa.

Kun yhdessä vaiheessa kuljin h58:lla Meilahdesta Varhaan töihin, täytyi ihan varmuuden vuoksi lähteä todella hyvissä ajoin matkaan, kun ei voi tietää, millainen köröttelijä on vuorossa.

Pöljälällähän on vanhimpia autojaan lukuunottamatta autoissa ilmaisimet, joihin kuljettajan autoon tullessaan täytyy painaa mukanaan oleva lätkänsä polttoaineenkulutuksen seurantaa varten. Ja jos et paina, summeri huutaa ikävämmin kuin Volvo 8700:n varoitusäänet konsanaan.

Kaikki kunnia ympäristön ja polttoaineen säästymiselle, mutta asiakaspalveluhan tuosta meiningistä kärsii.
 
Polttoaineen säästämiseksi Pohjolan linjan 40 autot pysäköivät Elielinaukion purkulaituriin??
Eikö tyhjäkäynti kuluta polttoainetta?
 
Polttoaineen säästämiseksi Pohjolan linjan 40 autot pysäköivät Elielinaukion purkulaituriin??
Eikö tyhjäkäynti kuluta polttoainetta?
Toissa kesänä tuli PL:n kuljettaja Elielin taukoalueella pyytämään itseltäni pääsyä WC-tiloihin, kun sinne ei avaimia kuulemma mainitun yhtiön kuljettajilla ole ja Pohjois-Haagassa ei ole koko vessaa. Rautatieaseman kellareissahan lienee jossain VR:n ja Pohjolan Kaupunkiliikenteen yhteinen taukotila (?).
 
Mitä meikäläinen on h67:aa ajanut HelBin sitä hoitaessa, ei aikataulun mukaisiin lähtöihin ehtiminen ollut mikään ongelma, ajoipa sitä minkä mallisella autolla tahansa. Törppärinmäen päähän ei useinkaan paljoa aikaa jäänyt, mutta mitä siellä pellon reunassa viitsisikään möllistää. Torille kyllä ehti hyvin.

Monet Pölhölän kuskit ajavat todella hissukseen ilmeisesti joku polttoaineenkulutuskilpailu mielessään, mutta taas monet antavat palaa ihan kunnolla. Joten ei ihme, että vaikkapa juuri h67 kulkee erityisesti ruuhka-aikaan pareittain peräkkäin, kun yksi köröttelee ja toinen tulee sen minkä kehtaa.

Säästääkö siinä polttoainetta, jos tulee 67-kuskina Rautatientorille siinä 0.11 ja parkkeeraa autonsa laituri 8:n viereen (jossa siis 67:t yleensä parkissa ovatkin) ja ajaa laituri 4:seen kello 0.21, kun bussin lähtöaika on 0.17? Liikkeelle päästiin siinä 0.23 semmoiset kuutisen minuuttia myöhässä. Näin siis viime yönä...
 
Polttoaineen säästämiseksi Pohjolan linjan 40 autot pysäköivät Elielinaukion purkulaituriin??
Ainakin HelBillä on kuljettajille moneen kertaan tiedotettu, että Elielinaukion purkulaituriin ei saa jäädä taukoa pitämään. Jotkut silti siihen jäävät.
Mutta Pölhölän ammattikuljettajat linjalla h40 järjestään jäävät möllistämään siihen purkulaituriin! Harvoinpa niitä taukoparkissa näkee.
 
Ainakin HelBillä on kuljettajille moneen kertaan tiedotettu, että Elielinaukion purkulaituriin ei saa jäädä taukoa pitämään. Jotkut silti siihen jäävät.
Mutta Pölhölän ammattikuljettajat linjalla h40 järjestään jäävät möllistämään siihen purkulaituriin! Harvoinpa niitä taukoparkissa näkee.

Ja sen pari kertaa kun h40:n auton olen itse taukoparkissa nähnyt, on kuljettajana ollut entinen HelBin kuljettaja. :)
 
Takaisin
Ylös