Näytetään tulokset 1-1/1

Viestiketju: VR hyvittää verkkokaupan asiakkaille ylimääräistä

  1. #1
    RSS
    RSS ei ole kirjautuneena
    Botti RSS avatar
    Liittynyt
    10.07.2008
    Viestejä
    5794

    oletus VR hyvittää verkkokaupan asiakkaille ylimääräistä

    VR hyvittää verkkokaupan asiakkaille ylimääräistä

    VR maksaa ylimääräistä hyvitystä verkkokaupasta lipun ostaneille mutta ilman lippua jääneille. Yksittäisen junalipun ostanut asiakas saa rahansa takaisin puolitoistakertaisena. Kausi-, sarja- ja autopaikkalipuista hyvitys on viisi prosenttia.

    Suurin osa asiakkaista on jo saanut hyvityksen tililleen tai pankki- tai luottokortilleen. Jos asiakas ei kuitenkaan ole saanut hyvitystä, sitä voi hakea VR:n verkkosivuilla olevan lomakkeen kautta tai soittamalla paikallisverkkomaksun hinnalla VR Asiakaspalvelukeskukseen numeroon 0307 26 711.

    Yksittäiset verkkokaupan asiakkaat eivät ole pystyneet tulostamaan matkalippua tai lähettämään sitä tekstiviestinä matkapuhelimeensa maksutapahtuman jälkeen kahden kuluneen viikon aikana. Vika johtuu verkkokaupan kävijämäärärajoittimesta, ja sitä korjataan parhaillaan. VR seuraa virhetapahtumia päivittäin.

    Virheellisiä veloituksia on sattunut kahden kuluneen viikon aikana joitakin satoja. VR:n verkkokaupassa tehdään yli 500 000 hakua vuorokaudessa.



    Lue tiedote VR-konsernin sivuilta...
    Viimeisin muokkaaja vko; 18.10.2011 kello 13:04. Syy: päivitetty

Vastaavia viestiketjuja

  1. Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 14.09.2011, 11:10

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •