RSS
Botti
- Liittynyt
- 10 Heinäkuu 2008
- Viestit
- 8,800
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Runkolinjasta kehitetty ratikka on lähtökohtaisesti oranssi, pyritäänhän tällä toimella yhtenäistämään runkoliikennettä.
Jotain tämänkaltaista lienee luvassa:
http://public-transport.net/bus/Schweiz/Genf/genf_pic/Citaro/8550_03.jpg
Runkolinjoille hankittavat bussit ovat käsittääkseni kaikki uusia, joten niihin saanee sellaiset linjakilvet kun tilatesss haluaa. Vai mitä tarkoitat?Mutta toisaalta, meneekö hiukan liian hienosäädöksi alkaa lähes uusia kilpiä vaihtamaan? Menee..
Runkolinjoille hankittavat bussit ovat käsittääkseni kaikki uusia, joten niihin saanee sellaiset linjakilvet kun tilatesss haluaa. Vai mitä tarkoitat?
Runkolinjoille hankittavat bussit ovat käsittääkseni kaikki uusia, joten niihin saanee sellaiset linjakilvet kun tilatesssa haluaa. Vai mitä tarkoitat?
Toki on selvää, että uusiin runkobussisopimuksiin kalusto tulee olemaan mahdollisimman uutta ja kun vielä nivelbussitkin ovat mahdollisesti ehdolla. Jälkimmäisiähän ei ole ollut, jotain yksittäiskappaleita lukuunottamatta, vuosikausiin HSL-liikenteessä.Ohimennen kiinnostaa: kuinka vanhoiksi noita runkobusseja voi käyttää? Lieneekö 5v elinkaari?
PepeB mainitsi, että nykybussit ovat varsin uusia, mutta ilmeisesti ne ovat kuitenkin jo vanhoja. Olisiko ns. kestävä kehitys hakusessa?
Toki on selvää, että uusiin runkobussisopimuksiin kalusto tulee olemaan mahdollisimman uutta ja kun vielä nivelbussitkin ovat mahdollisesti ehdolla. Jälkimmäisiähän ei ole ollut, jotain yksittäiskappaleita lukuunottamatta, vuosikausiin HSL-liikenteessä.
Tietenkin mahdollisimman uutta, mutta jos muualta saadan irrotettua kalustoa runkolinjoihin, miksi hankkia kaikki uusina? Ja nivelissä on tietty etunsa ja haittansa; kalliimpi ylläpito nivelissä ainakin on.