• Uutisviestien sisällöt mahdollisine virheineen ovat kyseisen sivuston käsialaa. Viestien linkit eivät välttämättä toimi, jos kyseisen sivuston ylläpitäjä on poistanut uutisen.

TJ: Tampereen keskustan liikenneverkkosuunnittelu: Hämeenkatu muutetaan vaiheittain joukkoliikennekaduks

Vs: Tampereen keskustan liikenneverkkosuunnittelu: Hämeenkatu muutetaan vaiheittain joukkoliikenneka

Jos taksit päästetään joukkoliikennekadulle, niin sitten pitää ottaa niiden valvonta vakavasti. Ettei käy niin kuin Helsingin Aleksilla, että siellä on joka bileyönä taksit lastaamassa kiskoilla.
 
Vs: Tampereen keskustan liikenneverkkosuunnittelu: Hämeenkatu muutetaan vaiheittain joukkoliikenneka

Ettei käy niin kuin Helsingin Aleksilla, että siellä on joka bileyönä taksit lastaamassa kiskoilla.

Parantaisikohan tuota, jos joka korttelin kohdalla olisi sellainen kahden auton pituinen taksitasku, josta ne voisivat ottaa pokaa kyytiin ratikoita häiritsemättä? Vai pysähtyisivätkö ne silti minne sattuu?

Toivottavasti tamperelaiset taksit opetetaan alusta alkaen sanomaan asiakkaille, että en minä tähän voi pysähtyä, tässähän on kiskot. Täytyy ajaa 20 m eteenpäin tuonne taskuun.
 
Vs: Hämeenkatu uudistuu

Satakunnankatu ei kyllä mielestäni ole periferiaa vaan aivan yhtä tiivistä kaupunkia, kuin mitä Hämpinkin varrelta löytyy.

Kyseisen kadun osalta ongelma vaikuttaa olevan ajatus siitä, että kyllähän väki jaksaa Hämpiltä kävellä sinne Satakunannakadulle. Mutta sitten toisin päin se ei toimikaan. :confused:

Tampereella nyt sattuu olemaan ainoastaan se yksi The Katu. Hämpin ja Satakunnankadun välinen ongelma on samantyyppinen kuin mitä on helsingin ja Tampereen välillä. Toiseen suunta matka vaan on yksinkertaisesti "pitempi".
 
Vs: Tampereen keskustan liikenneverkkosuunnittelu: Hämeenkatu muutetaan vaiheittain joukkoliikenneka

Tampereen kaupunki löysi taas jostain ylimääräistä rahaa yli 200000€ väliaikaiseen ratkaisuun. Lisää tietoa http://www.tampere.fi/tampereinfo/a...tml?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

"Kadun ja jalkakäytävien pintamateriaaleihin ja reunakivilinjoihin ei suunnitelmassa esitetä muutoksia."

Eli sama kolistelu ja ryskytys ei ota vieläkään loppuakseen. Harmillista. Muuten joukkoliikenne tuolla kadun pätkällä ehkä nopeutuu hieman. Tai ainakin toivottavasti.
 
Vs: Tampereen keskustan liikenneverkkosuunnittelu: Hämeenkatu muutetaan vaiheittain joukkoliikenneka

Kieltomerkit tulivat, mutta henkilöautot pysyivät. Ainakin mersuja ja bemareita bongasin eilen iltapäivällä hämpillä Stockmannin kohdalla menossa molempiin suuntiin.
 
Takaisin
Ylös