RSS
Botti
- Liittynyt
- 10 Heinäkuu 2008
- Viestit
- 8,800
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
HSL sanoi:Helsinki on ollut mukana kansainvälisessä BEST-tutkimuksessa (Benchmarking European Service of public Transport) vuodesta 2000 alkaen. Vuonna 2012 tutkimuksessa oli mukana kaikkiaan kuusi kaupunkia: Helsinki, Kööpenhamina, Oslo, Tukholma, Geneve ja Wien. Lisäksi Göteborg liittyi tänä vuonna BEST-verkostoon. HSL on BEST-tutkimuksen puheenjohtajana 2011-2012.
Tämän vuoden raporttia ei ole vielä saatavilla, mutta myös viime vuotisessa kyselyssä Helsinki tuli ensimmäiseksi tyytyväisyydessä. Ero kakkosena olevaan Geneveen ei ole kovin suuri.
Mistä moinen romahdus voi johtua?
Linjastomuutosten taustallahan on ollut raitioliikenteen voimakas laajentuminen, viimeksi Bernex'n suuntaan. Mutta miten matkustajatyytyväisyyskehitys näin päin on mennyt? Tälläkin palstalla on usein selostettu, miten raidekertoimen pitäisi vaikuttaa positiivisesti matkustuskokemuksiin.Ainakin Genevessä pistettiin kuluneen vuoden aikana linjastoa uusiksi. Nettikeskustelua aiheesta. Kuuleman mukaan joukkoliikenteen matkustajamäärät ainakin ovat laskeneet selvästi muutoksen jälkeen.
Linjastomuutosten taustallahan on ollut raitioliikenteen voimakas laajentuminen, viimeksi Bernex'n suuntaan. Mutta miten matkustajatyytyväisyyskehitys näin päin on mennyt? Tälläkin palstalla on usein selostettu, miten raidekertoimen pitäisi vaikuttaa positiivisesti matkustuskokemuksiin.
Väitteen paikkansapitävyydelle taitaa kyllä olla niin paljon empiiristä näyttöä, että nyt on kyse muusta.Olisiko kenties todiste kyseisen väittämän paikkansapitämättömyydestä?
Olisiko kenties todiste kyseisen väittämän paikkansapitämättömyydestä?
Nämä Ruotsin metrot/junat ovat aivan sekavat... T-centralissakin on 3 eri kohtaa mistä mennä metroon. Junia on niin monta kun Suomessa 2