• Uutisviestien sisällöt mahdollisine virheineen ovat kyseisen sivuston käsialaa. Viestien linkit eivät välttämättä toimi, jos kyseisen sivuston ylläpitäjä on poistanut uutisen.

VR: VR korvaa aina palveluissaan olevat virheet

Itselleni kävi viime kesänä näin: Ostin VR:n verkkokaupasta menolipun Helsingistä Jämsään, halusin vahvistuksen s-postiini sekä tekstiviestinä, kumpaakaan ei ikinä tullut joten minulla ei ollut mitään tunnusta jolla olisin voinut lipun tulostaa lippuautomaatista. Kävelin Päärautatieaseman lipunmyyntitiskille ja selitin virkailijalle tilanteen, mukanani oli ainoastaan maksutapahtuman viitenumero. Virkailija soitti oitis laskutukseen ja sai heti lipun tiedot ja tulosti lipun minulle tiskiltä samantien, olin erittän tyytyväinen saamaani palveluun vaikka moka oli selkeästi VR:n. Jos minulle olisi ehdotettu soittamista asiakaspalveluun, niin en olisi siihen suostunut, jos virhe on tapahtunut VR:n puolelta, niin kyllä virkailijan tulee selvittää asia siinä PALVELUtiskillä eikä sysätä vastuuta asian jatkoselvittelystä asiakkaalle! Vaihtoehtoisesti virkailija voi pyytää asiakkaan yhteystiedot jolloin asiakaspalvelu voi tarvittaessa ottaa yhteyttä asian selvittämiseksi. Näin siis hyvän asiakaspalvelun pitäisi toimia.
 
halusin vahvistuksen s-postiini sekä tekstiviestinä, kumpaakaan ei ikinä tullut

Tuo viittais vähän siihen, että systeemissä on ollut suht pahasti vikaa ja ehkä myyjä tiskilläkin oli osannut varautua / saanut varoituksen. Mutta juu, tuolla tavalla ongelmatilanteiden pitäisi hoitua.
 
Takaisin
Ylös