Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Uutisviestien sisällöt mahdollisine virheineen ovat kyseisen sivuston käsialaa. Viestien linkit eivät välttämättä toimi, jos kyseisen sivuston ylläpitäjä on poistanut uutisen.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
HSL:HSL houkuttelee espoolaisia ja vantaalaisia autoilijoita joukkoliikenteen kyytiin
Mahdetaankohan tämän kampanjan yhteydessä kertoa näille espoolaisille ja vantaalaisille mitä sillä matkakortilla sitten saa? Alennusta tehokkaampi kampanjointikeino olisi minusta voimakas, joka tuutista tuleva linjainformaatio. Jos puhutaan suoramarkkinointikirjeestä, niin se pitäisi toteuttaa pienaluekohtaisesti ja kirjeessä pitäisi havainnollisesti kertoa juuri ko. pienalueen joukkoliikennetarjonnasta: reiteistä, vuoroväleistä, liikennöintiajoista.
Ei se autoilija hanki matkakorttia edes ilmaiseksi, jos ei se tiedä, mitä sillä kortilla tekee. Auton tuulilasin läpi näkyy kyllä bussikatoksia, joiden kylteissä on kasa kolminumeroisia bussilinjoja, osassa vielä kirjain tai pari perässä. Ja joskus tulee bussi vastaan, kun istuu siinä auton ratissa. Mutta tuo "tieto" ei vielä paljon lohduta.
KSV:n selvityksen mukaan hidasta kulkemista, vaihtoja ja kävelyä. Bemarimiehiä kiinnostaa ihan visusti.
Hösseli voisi yrittää uutta tulokulmaa näihin promovirityksiin ja kokeilla palkita kanta-asiakkaitaan. Vaikka ilmainen vuokra-auto kaikille niille viikoksi, jotka ovat ostaneet kortilleen kautta viimeiset kolme vuotta putkeen. Eihän siinä mitään järkeä olisi, mutta ainakin kampanjalla olisi edes jonkinlaiset onnistumisedellytykset.
Tämä sivusto käyttää evästeitä sisällön personoimiseksi, käyttökokemuksesi räätälöimiseksi sekä pitämään sinut kirjautuneena sisään mikäli rekisteröidyt.
Jatkamalla tämän sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.