Mahdetaankohan tämän kampanjan yhteydessä kertoa näille espoolaisille ja vantaalaisille mitä sillä matkakortilla sitten saa? Alennusta tehokkaampi kampanjointikeino olisi minusta voimakas, joka tuutista tuleva linjainformaatio. Jos puhutaan suoramarkkinointikirjeestä, niin se pitäisi toteuttaa pienaluekohtaisesti ja kirjeessä pitäisi havainnollisesti kertoa juuri ko. pienalueen joukkoliikennetarjonnasta: reiteistä, vuoroväleistä, liikennöintiajoista.
Ei se autoilija hanki matkakorttia edes ilmaiseksi, jos ei se tiedä, mitä sillä kortilla tekee. Auton tuulilasin läpi näkyy kyllä bussikatoksia, joiden kylteissä on kasa kolminumeroisia bussilinjoja, osassa vielä kirjain tai pari perässä. Ja joskus tulee bussi vastaan, kun istuu siinä auton ratissa. Mutta tuo "tieto" ei vielä paljon lohduta.