• Uutisviestien sisällöt mahdollisine virheineen ovat kyseisen sivuston käsialaa. Viestien linkit eivät välttämättä toimi, jos kyseisen sivuston ylläpitäjä on poistanut uutisen.

TJ: Tampereen raitiotien vaunutoimituksen jatkoneuvotteluihin 11 tarjoajaa

Kalustolle päätettiin asettaa vähimmäisvaatimukseksi ns. kiertyvää telirakennetta ja akselillista pyöräkertaa.

Puuttuukohan tästä jotain, tyyliin "kaksi akselillista pyöräkertaa", eli olisi päissä kääntyvät akselit, niin kuin aika monessakin nykyisessä mallissa jo.

Jos vaatimus olisi 100% kääntyvät telit ja kiinteät akselit, niin karsisi aika lailla Transtechin hyväksi. Olisiko peräti vain forCity vs. Artic ja mitä muilla valmistajilla ikinä onkaan nyt piirtopöydällä.
 
Viimeksi muokattu:
Puuttuukohan tästä jotain, tyyliin "kaksi akselillista pyöräkertaa", eli olisi päissä kääntyvät akselit, niin kuin aika monessakin nykyisessä mallissa jo.

Jos vaatimus olisi 100% kääntyvät telit ja kiinteät akselit, niin karsisi aika lailla Transtechin hyväksi. Olisiko peräti vain forCity vs. Artic ja mitä muilla valmistajilla ikinä onkaan nyt piirtopöydällä.

Ei pitäisi puuttua. Tekninen raportti löytyy täältä. Arcticin tapaista ratkaisua on päädytty vaatimaan sen jälkeen, kun kaikki kilpailuun osallistujat ovat ilmoittaneet voivansa toimittaa myös tämäntyyppisen vaunun.
 
Takaisin
Ylös