strömberg

  1. HKL 16

    HKL 16

    HKL 16 (Valmet-Tampella-Strömberg vm. 1959) Porthaninkadun ja Toisen Linjan risteyksessä. Noin kuukautta myöhemmin etulinjakilpilaite vaihdettiin pieninumeroisempaan. Kuvattu xx.04.2000.
  2. HKL 18 ja 16

    HKL 18 ja 16

    HKL 18 ja 16 (Valmet-Tampella-Strömberg vm.1959) kohtaavat Helsinginkadulla. Kuvattu xx.05.1997, Helsinki.
  3. HKL 18

    HKL 18

    HKL 18 (Valmet-Tampella-Strömberg vm.1959) Toisella Linjalla linjalla 2. Kuvattu xx.04.2000, Helsinki.
  4. HKL 18

    HKL 18

    HKL 18:n (Valmet-Tampella-Strömberg vm.1959) tunnelmallinen hehkuvalaistu sisustus. Kuvattu xx.09.1999.
  5. HKL 20

    HKL 20

    HKL 20 (Valmet-Tampella-Strömberg vm.1959) Katajanokalla. Kuvattu xx.07.1999.
  6. HKL 21

    HKL 21

    HKL 21 (Valmet-Tampella-Strömberg vm.1959) Velodromin kohdalla Mäkelänkadulla. Kuvattu xx.02.1999.
  7. Helsingin kaupungin liikennelaitos 1

    Helsingin kaupungin liikennelaitos 1

    Koejohdinauton ohjaamo. Kuvattu xx.05.1996, Helsinki.
  8. Helsingin kaupungin liikennelaitos 1

    Helsingin kaupungin liikennelaitos 1

    Koejohdinauto HKL 1 ulkosäilytyksessä Ruhassa. Kuvattu xx.05.1996, Helsinki.
  9. Helsingin kaupungin liikennelaitos 1

    Helsingin kaupungin liikennelaitos 1

    Koejohdinauto HKL 1 ulkosäilytyksessä Ruhassa. Kuvattu xx.05.1996, Helsinki.
  10. Helsingin kaupungin liikennelaitos 1

    Helsingin kaupungin liikennelaitos 1

    Koejohdinauton sisustus. Kuvattu xx.05.1996, Helsinki.
  11. Sm1 6001 + Eio 6201

    Sm1 6001 + Eio 6201

    VR Osakeyhtiö Sm1 6001 + Eio 6201, Valmet / Strömberg vuodelta 1968, saneerattu vuonna 1997. Kuvattu 04.07.2006, Kotkan satama, Kotka
Takaisin
Ylös