Herättelen vanhaa ketjua..
Tämä sama asia on muakin kiinnostanut, pitää joskus skautata sorakentät hiljaisempien seikakkeiden ympärillä. On verrattain mielekästä jättää auto radan varteen ja ottaa viimeinen maili junalla. Aamulennoille usein koko matkaa joukkoliikenteellä ei pääse, sillä ensimmäidet yhteydet yksinkertaisesti lähtevät liian myöhään, mutta juuri tuon viimeisen pari asemaa ehkä pääsisi.
Liityntäpysäköinti muutenkin HSL-alueella on hankaloitunut. Tänään tajusin, että aiemmin hyvin toiminut Huopalahden seikakkeen liityntäpysäköinti on tuhottu täysin. Varsinainen pieni liityntäpysäköintialue on ruuhka-aikaan aina ollut täynnä, mutta lähikadut ovat tarjonneet helpotusta. Nyt niille on ilmestynyt 4 tunnin aikarajoitus. Järjenvastaista ajattelemattomuutta tuo. Liikennepysäköinti tuollaisilla alueillahan ei ole mitenkään paikallisilta pois, kun liittyjät pysäköivät lähinnä sillon kun paikalliset ihmiset ovat töissä. Nyt lähikadut olivat tyhjiä! Vanhalla, järkevämmällä ajattelulla saisi paremmin kaupungin katuverkon käyttöön kun liityntäpysäköinti oli sallittu.
Tuostakaan uudistuksesta ei seuraa kuin yksityisautoilun lisääntyminen.