Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on tämäkin sitten koettu. Eikä varmasti jää viimeiseksi tapaukseksi. Tämä on tätä liikenteen "kehittämistä" kun ohi ei kovin helposti pääse.28.1.
TKL #58 keskeyttänyt Pirkankadun ylämäkeen Senssin talon kohdalle. Ohi pääsi vain ajamalla osin raitiiovaunukaistaa pitkin, onneksi maavara riitti, kun tuohon on tehty reunaan turhan korkea kivetys.
Nyt on tämäkin sitten koettu. Eikä varmasti jää viimeiseksi tapaukseksi. Tämä on tätä liikenteen "kehittämistä" kun ohi ei kovin helposti pääse.
Lisäksi äsken hämeenkadulla tuomiokirkonkadun kohdalla lunta lastattiin kuorma-autoon joka blokkasi toisen kaistan. Kyllähän se niinkin käy.
Tamperelainen liikennepolitiikka on varsin onnistunutta erityisesti sujuvan liikenteen estämisessä ja toimivan liikenneverkon romuttamisessa. Näin se kehitys kehittyy kun päästetään vihervasemmisto valtaan.
28.1.
-- kun tuohon on tehty reunaan turhan korkea kivetys.
Samalla sellainen on kuitenkin kaiken muun liikenteen totaalisesti tukkiva elementti tällaisissa ajoneuvorikkotapauksissa. Yksi molemmilta laidoiltaan eristetty kaista ei ole sujuvan liikenteen edellytys saati ominaisuus. Ja tämän seikan kyllä huomaa sokeampikin. Ennen oli pääkadut selkeästi paremmat kun toisen ajoneuvon pääsi ohittamaan aina. Nyt ei pääsääntöisesti pääse ollenkaan. Ei hyvä.Liian matala kivetys, jos siitä kerran pääsee ajamaan yli. Joukkoliikennevälineen kaistan mahdollisimman hyvä eristys on edellytys toimivalle modernille eurooppalaiselle joukkoliikenteelle.
Linjalla 17 liikkuu yksi TKL:n vuoro ihan vakituisestikin, pääasiallisesti olen tottunut näkemään sillä vuorolla auton #77.23.4.
TKL 71/17 (TKL:n OXI Pirkanmaan tilausliikenteen linjalla korvaamassa ilmeisesti hajonnutta Subia (, jonka näin hinauksessa, en numeroa).)
Linjalla 17 liikkuu yksi TKL:n vuoro ihan vakituisestikin, pääasiallisesti olen tottunut näkemään sillä vuorolla auton #77.