Havaintoja avoimesta datasta (HSL-alue) - 2025

Ma 12.5

ÅL 15/445 (Pätkä Scala)

KAH 1703/739 (Volvo 8900LE-teli, pyörii harvoin kyseisellä linjalla.)
KAH 2425/588B (Yutong U12)

NOF 998/200 (Sininen Scania OmniExpress 320LE-teli)

PL 274/530 (VDL Citea XLE-145)
PL 275/59 (VDL Citea XLE-145)
PL 415/520 (Sininen Yutong E15)
PL 622/77 (VDL Citea LLE-120)
PL 833/59 (Volvo 8900LE-teli)
PL 940/520 (Sininen Yutong E15)
 
12.5.
KAH 1504/554(Ruhan 8900LE)
NOF 937/16(OmniExpress 320LE)
NOF 913/572(8900LE-teli)
KS 97/413( Valkoinen Mercedes-Benz Sprinter)
 
13.5.
RR 25/719(Mercedes Benz Sprinter, ollut viimeksi ajossa 29.4.)
TK 820/813(Mercedes-Benz Kutsenits)
PL 657/531(Volvo 8900LE-teli)
KAH 1213/554(Ojangon Scala)
 
Myös

PL 624 & 487 / 55 (Diesel-Citeoita)
Ja vielä:

PL 945 / 59 (Kirkkonummen korkeapenkkinen Yutong E15)
PL 1137 / 75 (Harvemmin MANeja Lahdenväylän linjoilla)
NOF 1061 / 82 (Iveco Hertsikan linjoilla)
KAH 1416 / 63 (Ojangon Volvo 8900LE)
 
Viimeksi muokattu:
KAH 1318 linjalla 600 tuli takas pitkästä ajasta
Viesti yhdistetty automaattisesti:

KAH 1318 linjalla 600 tuli takas pitkästä ajasta
Tässä kuva:
Viesti yhdistetty automaattisesti:

KAH 1318 linjalla 600 tuli takas pitkästä ajasta
Tässä kuva:
Viesti yhdistetty automaattisesti:

Vahingossa laitoin kaksi kertaa anteeksi
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20250513_224256_Chrome.jpg
    Screenshot_20250513_224256_Chrome.jpg
    57.9 KB · Lukukerrat: 36
Viimeksi muokattu:
Kalustopoistoja ketjussa oli kerrottu 1318:sta liikennekäytöstä poistosta, niin onkohan mahdollista, että sen LIJ-laitteet olisivat päätyneet toiseen autoon ilman numeron päivitystä.
 
Ke 14.5

NOF 1058/78

PL 243/55 (Volvo 8900LE-pätkä)
PL 942/171 (Ilmalan Yutong E15)
PL 952/171Z (VDL Citea LLE-127, joka näkyy tutkasss nyt kuukauden tauon jälkeen.)

TLL 15/583K (Yutong E15)
 
14.5.
TK 20/813(Mercedes-Benz Sprinter)
NOF 914/30(Sininen 8900LE-teli)
NOF 924/40(Citywide)
KS 97/201(Valkoinen Sprinter)
PL 285/520(Sininen 8900LE-teli)
 
Takaisin
Ylös