Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vanteiden ulkonemista päätellen keskiakseli vetää ja siten moottorikin on keskellä. Itse olen pitänyt nyrkkisääntönä sisentyvää vannetta kääntymättömänä vetävänä akselina ja ulkonevaa vannetta vetämättömänä kääntyvänä akselina. Olettavasti täysi kausaalisuus ei ole kuitenkaan kyseessä.
Selvä juttu! Pitäis kyllä joskus saada koittaa vaikka ensin lentokentällä haitaribussia, kuivalla kesäkelillä.. äkkiähän siihen kyllä tottuis ja toi voi olla parempi kääntymään kuin pitkällä akselivälillä oleva perävaunuton.
Eikös tuo alustamalli jo kerro, että kyseessä on keskimoottorinen bussi? Ja käsittääkseni tuossa ei käänny taka-akseli vai olenko aivan väärässä, kun en ole varma.
Eli ei ollutkaan niin selvää Onhan niitä myös sellasia haitaribusseja, joissa veto tapahtuukin perävaunun akselilta. Se, onko paripyörät tai ei, ei merkitse sitä onko vetävä akseli kyseessä, vaikka nykyisin raskaassa kalustossa yleensä onkin paripyörät vetävällä akselilla.
Tämä sivusto käyttää evästeitä sisällön personoimiseksi, käyttökokemuksesi räätälöimiseksi sekä pitämään sinut kirjautuneena sisään mikäli rekisteröidyt.
Jatkamalla tämän sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.