Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Helsingin ja HSL:n välillä on nähty erimielisyyksiä useammasta aiheesta, viimeisimpänä nopeusrajoitusten laskemisista aiheutuva liikennöintikustannusten nousu, Vihdintien raitiotien vaikutukset bussilinjaston sujuvuuteen ja Elielinaukion bussiterminaalin lakkauttaminen rakentamisen tieltä...
Rautatientorin hissit pois käytöstä ainakin maaliskuulle. Ehkä tulevaa varten olisi järkevää, jos vastaavaa tapahtuu, luoda poikkeuskuulutus juniin. Eli esimerkiksi Hakaniemi-Helsingin Yliopisto ja Ruoholahti-Kamppi väleillä kuulutettaisiin, että Rautatientorin hissit ovat pois käytöstä ja...
HKL:n johdinauto HKL 626 (BJ-289) Topeliuksenkadulla 1974 toukokuussa. Kyseinen johdinauto oli valmistettu Valmetilla 1960. Kuvaaja Vesa Venho. Tämä kuva on testamenttilahjoitettu MRY:lle ja lupa kuvien julkaisuun on saatu Museorautatieyhdistykseltä.
xx.05.1974, Topeliuksenkatu, Helsinki
HKL:n johdinauto HKL 625 (AZ-158) Topeliuksenkadulla 1974 toukokuussa. Kyseinen johdinauto oli valmistettu Valmetilla 1959. Kuvaaja Vesa Venho. Tämä kuva on testamenttilahjoitettu MRY:lle ja lupa kuvien julkaisuun on saatu Museorautatieyhdistykseltä.
xx.05.1974, Topeliuksenkatu, Helsinki
HKL:n johdinauto HKL 620 (AS-758) Topeliuksenkadulla 1974 toukokuussa. Kyseinen johdinauto oli valmistettu Valmetilla 1953. Kuvaaja Vesa Venho. Tämä kuva on testamenttilahjoitettu MRY:lle ja lupa kuvien julkaisuun on saatu Museorautatieyhdistykseltä
xx.05.1974, Topeliuksenkatu, Helsinki
HKL:n johdinauto 602 ZIU (ABK-602) Tukholmankadun päätepysäkillä 1973 lokakuussa. Kyseinen johdinauto oli valmistettu neuvostoliitossa ZIU:n tehtaalla. Kuvaaja Vesa Venho. Tämä kuva on testamenttilahjoitettu MRY:lle ja lupa kuvien julkaisuun on saatu Museorautatieyhdistykseltä
xx.10.1973...
Pintavaihdetta käytetään silloin kun työmaan tai muun vastaavan takia raitioliikenne ei voi käyttää toista raidetta. Tämä mahdollistaa liikenteen hoitamisen työmaan ohi molempiin suuntiin.
24.05.2015, Pasilankatu, Helsinki
Suokin lauttojen moottoriremppa vähensi päästöjä ja kulutusta, mutta nyt vielä ei ole käyty pakasta kuin ensimmäinen kortti läpi. Nyt ei tietenkään kannata heittää lauttoja kaatikselle, mutta on hyvä aika pohtia: kun lauttakalustoa seuraavan kerran uusitaan, millä käyttövoimalla sen pitäisi...
Olen tulossa Vantaan Ilmailumuseossa käymään 06.07.
Siitä lähden kohti Helsinkiä. Kyselisin minne päin kannattaa jättää auto (ilmainen paikoitus), mielellään lähellä raitsikkapysäkkiä joka tulee Senatintorille / Kauppatorille päin?
Minua on jo pitkään mietityttänyt, miksi Helsingin metron asemaväli on mitä on. Se ei palvele kaikkia radan varrella, mutta sitä ei voi myöskään kutsua maisevia halkovaksi, nopeaksi yhteydeksikään. Keskustassa se on nopein väline, mutta keskustan ulkopuolella se ei päihitä autoilijoita eikä ole...
Mitä Helsingin metron kehityshanketta tukisit tärkeimpänä/kiireellisimpänä seuraavaksi Länsimetron jälkeen, vai tukisitko mitään? Voit valita useampia, jos kaikki valitsemasi jakaisivat mielestäsi ykkösprioriteettisijan. Äänestys koskee nimenomaan nykyistä raskasraidemetroa sille tällä hetkellä...
Tämä sivusto käyttää evästeitä sisällön personoimiseksi, käyttökokemuksesi räätälöimiseksi sekä pitämään sinut kirjautuneena sisään mikäli rekisteröidyt.
Jatkamalla tämän sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.