Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Olen pintapuolisesti tutustunut näihin raitiovaunulinjaston kehittämissuunnitelmiin ja silmiinpistävää niissä on edelleen bussiliikennekeskeisyys Pasilasta pohjoiseen. Raitiovaunuja ei haluta tuoda esikaupunkialueelle, koska politiikkana on suosia raskasta raideliikennettä. Kuitenkin metron...
Malmilla on montaa päällekkäistä bussilinjaa ja bussit jonoutuvat. Joka bussissa on oma kuljettajansa (kustannus kasvaa) ja Kirkonkyläntietä ajaa 38 bussivuoroa yhdessä ruuhkatunnissa per suunta, joten keskimääräiseksi vuoroväliksi tulee alle 2 minuuttia. Toki kaikki bussit eivät aja koko Malmia...
Mitä keinoja keksisitte Raide-Jokerin nopeuttamiseen? Tällä hetkellä Raide-Jokeri ei nopeuta matkoja lainkaan - miten se saataisiin nopeaksi? Vaihdettaisiin kulkumuotoa? Vaiko kalustoa? Vai reittiä? Voiko etuuksia enään parantaa Raide-Jokerin suunnitelmista?
Itse olen pohtinut Jokeria pitkään...
Metro tuottaa illan viimeisinä tunteina sekä aamun ensimmäisenä puolena tuntina tappiota. Kuitenkin metron kulkuaikaa haluttaisiin vain pidentää. Läpi sen ajan, kun metro ei kulje, lukuunottamatta ajanjaksoa 4.00-5.00 Itäväylää kulkee lähes 15 bussivuoroa tunnissa, joka tarkoittaisi 4 minuutin...
Vihjatkaa, jos tämä asia on jo jauhettu kuoliaaksi jossain muussa ketjussa.
Foorumilla oli jossain kohtaa linkki HKL:n tilaamaan saksalaisen konsultin tekemään selvitykseen Jokeri-junien käytöstä metron raiteilla. Konsultti suositteli vahvasti Jokeria rakennettavaksi metron 1522 mm...
CBF 690 (GEJ-608). Scania L94UB / Ikarus E94.
Concordia Bus hankki Jokeri-linjan 550 lisääntyneitä vuoroja varten käytettynä Veolia Transportilta auton 167. Tämä uusvanha Jokeri-bussi sai numerokseen 690. Espoo 08.10.2008.
Göteborgs Spårvägar 807, Volvo B9SALF Bi-artic, 7500 Bi-Artic, rekisteri APG250, 24 metrin mittainen, 32 tonnia painava kaksoisnivelbussi lähes 200 matkustajalle oli kokeiltavana Jokeri-linjalla helmikuussa 2008.
Kuva 13.02.2008, Helsinki
Concordia Bus Finland Oy:n Volvo B12BLE / 8700LE -Jokeribussit 461 (OXI-685) ja 450 (OXI-674) vierekkäin Westendinasemalla. 24.04.2007, Westendinasema, Espoo.
Tämä sivusto käyttää evästeitä sisällön personoimiseksi, käyttökokemuksesi räätälöimiseksi sekä pitämään sinut kirjautuneena sisään mikäli rekisteröidyt.
Jatkamalla tämän sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.