- Liittynyt
- 7 Maaliskuu 2009
- Viestit
- 1,528
Maailman henkisen omaisuuden järjestö on hyväksynyt patentin vetureita varten suunnitelluille litiumioniakuille. Tarvittaisiinko tälläista ratkaisua, vai pitäisikö sähköistää perinteisesti myös sähköistämättömät osuudet?
Riippunee paljolti siitä, kuinka nopeasti veturi varauksen kuluttaa. Itse en näe syytä akkukäyttöisten veturien valmistukseen, paitsi ehkä muutaman junan pieneen järjestelmään. Akut eivät ole erityisen ympäristöystävällisiä valmistaa saatika ikikestoisia, myös nämä seikat puhuvat ideaa vastaan.
Riippunee paljolti siitä, kuinka nopeasti veturi varauksen kuluttaa. Itse en näe syytä akkukäyttöisten veturien valmistukseen, paitsi ehkä muutaman junan pieneen järjestelmään. Akut eivät ole erityisen ympäristöystävällisiä valmistaa saatika ikikestoisia, myös nämä seikat puhuvat ideaa vastaan.