Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Huomasin tämmöisen Latvia (Indra)-Valko-Venäjä (Bigosovo) välille liittyvän uutisen
Belarus, Latvia: Second track on a border crossing between Latvia and Belarus
Today, November 13, construction of the second railway track at the Indra Bigosovo border crossing between Latvia and Belarus will be completed.
According to Ugis Magonis, the head of Latvijas dzelzcels, this project will allow to increase the volume of cargo carried between the two countries.
The second railway track will enter service in spring 2010. Its construction was partially financed by the European Union’s Cohesion Fund.
Latvian Itä-Länsi akselin rautatie projekti etenee-> Huomasin eilen julkaistun uutisen jossa kerrotaan, että EU on hyväksynyt rahoituksen Riga-Krustpils-Daugavpils-Indra rautatie välin kehitykselle.
Toisen kiskon asentamisen päätarkoituksena on kehittää rahdin kuljetusta, mutta epäsuorasti modernisointi/kehitys voi auttaa myös matkustajaliikennettä?
Käsittääkseni Indran raiteet on tähänasti pyhitetty/kapasiteetti käytetty vain rahdin kuljettamiseen?
Edellä mainittuu uutiseen kun yhdistää toisen, Valko-Venäjään liittyvän uutisen "Belarus to build up terminal infrastructure" niin voi ainakin heittää arvauksen, että Latvialla on selvä pyrkimys saada Valko-Venäjän rahdit Riian vapaasatamaan.
Tämä sivusto käyttää evästeitä sisällön personoimiseksi, käyttökokemuksesi räätälöimiseksi sekä pitämään sinut kirjautuneena sisään mikäli rekisteröidyt.
Jatkamalla tämän sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.