Havaintoja avoimesta datasta (HSL-alue) - 2025

To 18.9.

PL 474 / 831K (Keravan Yutong E12, meni tuonne toki jo eilen)
PL 481 / 79B (pikaladattava VDL Citea SLE-129 Electric)
PL 992 / 224 (Keravan Volvo 8900LE)
 
La 20.9.

PL 993 / 665 (Genimateton Volvo 8900LE)
PL 1057 / 571 (Volvo 7900E, harvemmin noita tuolla etenkään vklp-ajossa)
PL 1070 / 23 (Sipoon Volvo 7900E)
 
Su 21.9.

PL 212, 220 / 641
PL 219 / 973
(VDL Citea LLE-120:t viikonloppuajossa)

Junakorvauksia
KAH 1818, 1819, 1918, 1919 / 211U
KAH 1528 & NOF 961, 963 / 211E
NOF 915, 943, 944 / 213X
KAH 1817 / 249Y
 
Ma 22.9.

PL 163 / 59 (Sipoon Yutong E15)
PL 285 / 966 (Volvo 8900LE-teli, mahtaako olla peräti ensimmäistä kertaa teli tuolla linjalla?)
PL 463 / 643 (Yutong E12, A2-kierrossa)
PL 992 / 23 (?Keravan? faceliftattu Volvo 8900LE)

NOF 944 / 200 (sininen Volvo 8900LE)
NOF 1282 / 510 (BYD K11U-nivel)

KAH 1408 / 99V (?Ojangon? Scania OE320LE)
 
PL 247 / 55 (Volvo 8900LE)
Viesti yhdistetty automaattisesti:

voiko siis autoilla missä ei oo genimatei nii mennä ilmaseks koko matkan kun eihä kuski nää et ostiks lipun vai et
Muistaakseni ainakin viimeksi kun Genimatettoman auton kyytiin niitä tarvitsevalla linjalla (muistaakseni 788) osuin, taidettiin MH-mobiililipullisten suhteen mennä HSL-menetelmällä eli kuljettaja tarkastaa lipun silmämääräisesti. Mikäli muisti ei nyt aivan petä, mennään esimerkiksi MH-opiskelijalipuilla (ainakin silloin kun itse olen kera oikeutetun opiskelijalippuni mennyt) joka tapauksessa vain kuljettajalle lippua ja opiskelijakorttia näyttäen, joten ei silmämääräinen tarkistus MH-lippujenkaan suhteen aivan vierasta ole.
 
Viimeksi muokattu:
Takaisin
Ylös