Havaintoja avoimesta datasta (HSL-alue) - 2025

Nivelet Kampin terminaalissa ovat muutenkin olleet harvinaisia. Joskus sinne saapui alihankintaliikenteen niveliä Espoosta. Kampin terminaalin lähtölaitureissa nivelet ovat olleet todella harvinaisia.
Itse olen viime vuoden alussa omin silmin nähnyt Kaukoliikenneterminaalissa nivel-Säfflen.
 
Nivelet Kampin terminaalissa ovat muutenkin olleet harvinaisia. Joskus sinne saapui alihankintaliikenteen niveliä Espoosta. Kampin terminaalin lähtölaitureissa nivelet ovat olleet todella harvinaisia.
Kyseinen bussi oli P.Tyllilä Linjan 9 Volvo Wiima B10MA N311 nivel vuodelta 1991. Ajoi joka aamu yhden sivun 143:sta Soukasta Kamppiin, ei mahtunut laituriin joten lähti takaisin siirtona varikolle. Ajoi kesäisin myös 154:sta jonkin verran.
 
Kyseinen bussi oli P.Tyllilä Linjan 9 Volvo Wiima B10MA N311 nivel vuodelta 1991. Ajoi joka aamu yhden sivun 143:sta Soukasta Kamppiin, ei mahtunut laituriin joten lähti takaisin siirtona varikolle. Ajoi kesäisin myös 154:sta jonkin verran.
Tyllilän sivuilla auto on edelleen ja ilmeisesti varikolla mutta laitoin tarjouspyynnön tästä että olisi tullut tilausajoon mutta sanottiin ettei ole ajokunnossa enään :(
 
Ma 6.10.

KAH 1506 / 562
KAH 1507 / 561
(Scania OE320LE:t)
KAH 2536 / 518 (Yutong E15)

PL 215 / 55 (Korkeapenkkinen VDL Citea LLE-120)
PL 273 / 571 (VDL Citea XLE-145)
PL 292 / 643 (Pasilan Volvo 8900LE)
PL 401 / 59 (Ensimmäistä kertaa linjalla lähes 4,5 kuukauteen)
PL 645 / 23 (VDL Citea SLE-129)

NOF 1134 / 20 (Scania Citywide LE Suburban)
NOF 1256 / 300 (BYD K11U-nivel)

TLL 36 / 21 (Volvo 8900LE-teli)
 
6.10.

KAH 1210 / 623 (Scala-teli)
KAH 1402 / 554
KAH 1405 & 1408 / 431B
(OE320LE-teli:t)
KAH 1925 / 623 (VDL Citea LLE-127)
KAH 2529 / 717 (Yutong E15)

NF 913 / 164K
NF 915 & 916 / 57
(Volvo 8900LE-teli:t)
NF 926 / 321 (Scania Citywide-teli)
NF 968 / 125
NF 976 / 121A
(Citaro:t)
NF 1042 / 533
NF 1080 / 213
(VDL Citea LLE-120:t)
NF 1061 / 52 (Iveco Crossway LE)
NF 1088 / 549 (Suburban-teli)
NF 1124 / 40 (Oranssi Suburban-teli)
NF 1179 / 80 (VDL Citea LLE-127)
NF 1418 / 125 (BYD B13)

PL 249 / 224
PL 252 / 522
(Pehmopenkki Volvo 8900LE-teli:t)
PL 279 / 77
PL 290 / 571
(Volvo 8900LE-teli:t)
PL 444 / 55
PL 456 / 23 (Ollut kylläkin vain yhdellä lähdöllä)
PL 459 / 55
(Yutong E12:t)
PL 487 / 506 (VDL Citea LLE-127)
PL 647 / 665A
PL 648 & 649 / 224
(VDL Citea XLE-145:t)
PL 658 & 659 / 215 (Volvo 8900LE-teli:t)
PL 667 / 23 (Volvo 8900LE)
PL 685 / 75 (Solaris)
PL 1104 / 506 (Yutong E15)
PL 1109 / 55 (Yutong U12)
 
Ma 6.10.

KAH 1506 / 562
KAH 1507 / 561
(Scania OE320LE:t)
KAH 2536 / 518 (Yutong E15)

PL 215 / 55 (Korkeapenkkinen VDL Citea LLE-120)
PL 273 / 571 (VDL Citea XLE-145)
PL 292 / 643 (Pasilan Volvo 8900LE)
PL 401 / 59 (Ensimmäistä kertaa linjalla lähes 4,5 kuukauteen)
PL 645 / 23 (VDL Citea SLE-129)

NOF 1134 / 20 (Scania Citywide LE Suburban)
NOF 1256 / 300 (BYD K11U-nivel)

TLL 36 / 21 (Volvo 8900LE-teli)
Toi 518:n auto on Varhasta tuotu tai ainakin Varhan paikkanumero oli vielä kun sillä vähän aikaa sitten menin 90N:llä
 
Takaisin
Ylös